Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
valine schreef:ik doe het meest walgelijke werk wat er is....mensen lastig vallen via de telefoon.
ik werk dus op een call center.
wel ns bijna op maar kom ook leuke dingen tegen, ooit moest ik eens lossen bij een dressuurstal in Harskamp, Wist niet wat ik zag, Hekken gingen open en een chique terrein kwam me tegemoet. Volgens mij is dat die stal waar Edward Gal staat want het was behoorlijk int. georieenteerd. Tja en soms kom ik nog wel eens in steden terecht als we weer ns wat spullen voor Primafoon moeten leveren en dan kom je wel ns een tentje van Australian tegen..... Ja dan moet ik natuurlijk een lekker cappucino-tje voor onderweg meenemen.

Koblenz schreef:Ik werk sinds kort in de bediening bij van der VALK restaurant. Het is best veel sjouwen enzzo met al die borden, maar het is zoo leuk
dan waren wij collega's. Ik heb ook een tijdje bij Van der Valk gewerkt. Best leuk. Ik liep veel bruiloften en partijen.
samantha5 schreef:Koblenz schreef:Ik werk sinds kort in de bediening bij van der VALK restaurant. Het is best veel sjouwen enzzo met al die borden, maar het is zoo leuk
dan waren wij collega's. Ik heb ook een tijdje bij Van der Valk gewerkt. Best leuk. Ik liep veel bruiloften en partijen.
)
! Vanaf 1 april ga ik werken als secretaresse bij een makelaar in Den Bosch! Heb er super veel zin in! 
Heerlijk hele dag tussen de paarden en met de paarden bezig zijn. En ik heb ook nog het zondagochtendblad
maar daar stop ik mee!