_Christina schreef:Is er nog een manier om wél je studiekosten terug te krijgen?
Nee ja je had een stap budget kunnen aanvragen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ik vind in het scholingsregister ook niet de voltijdopleidingen, het lijken alleen deeltijd/avondcursussen te zijn.Citaat:Ook moet de training, cursus of opleiding in het STAP-scholingsregister staan en nog niet zijn gestart op het moment dat het STAP-budget wordt aangevraagd.
N4N4 schreef:Bij toeval hier gekomen en na het lezen van dit topic heb ik een vraag .
Mijn dochter ( met enkel een stage vergoeding) is in september 2022 bij de kaakchirurg geweest voor het verwijderen van 4 verstandskiezen.
Was een dikke rekening.
Lees nu dat dat bedrag grotendeels terug te vragen is ?
Drempel is rond de 200 euro ( rekening was 800 euro)
Betekent dit dat het restant boven die drempel terug te vragen is ?
Dochter heeft ( helaas) al aangifte gedaan , is dit dan nog aan te passen door de aangifte opnieuw te versturen evt ?
N4N4 schreef:Bij toeval hier gekomen en na het lezen van dit topic heb ik een vraag .
Mijn dochter ( met enkel een stage vergoeding) is in september 2022 bij de kaakchirurg geweest voor het verwijderen van 4 verstandskiezen.
Was een dikke rekening.
Lees nu dat dat bedrag grotendeels terug te vragen is ?
Drempel is rond de 200 euro ( rekening was 800 euro)
Betekent dit dat het restant boven die drempel terug te vragen is ?
Dochter heeft ( helaas) al aangifte gedaan , is dit dan nog aan te passen door de aangifte opnieuw te versturen evt ?
Amado7 schreef:Wat gebeurt er als je de zorgkosten net niet helemaal juist invult? Krijg je dan gelijk een boete? Ik heb alles opgeteld en opgestuurd maar ben toch bang dat het straks net niet helemaal klopt. Gaat niet tienduizenden euro's maar goed, alsnog.
veerledec schreef:Vanillia schreef:Ja ik ook, alleen ik zie daar alleen een algemene heffingskorting en arbeidskorting. Onze dochter is van juni 2022 dus het is niet dat ze korter dan 6 maanden ingeschreven heeft gestaan op ons adres
Werken jullie allebei?