poes schreef:Ik ben professioneel bemoeial en betweter, past helemaal bij mij!
Onderaan mijn e-mail handtekening staat business analist.
Wat leuk! Iemand de functie IWAB heeft.. kun je van rondkomen? Vraag t voor iemand ander…
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sabineG schreef:poes schreef:Ik ben professioneel bemoeial en betweter, past helemaal bij mij!
Onderaan mijn e-mail handtekening staat business analist.
Wat leuk! Iemand de functie IWAB heeft.. kun je van rondkomen? Vraag t voor iemand ander…
BillyJ schreef:Ik ben momenteel technieker voor een lijn van makkelijk gezegd .. "hartpompen" en de apparaten die deze aansturen en programmeren bvb zowel als de "thuis units". Zowel blijvende voor mensen met hartproblemen of in afwachting tot transplatie bvb, of de pompen die tijdelijk gebruikt worden tijdens bepaalde ingrepen (hart transplantatie, hartchirurgie).
Hiervoor ben ik ook greenkeeper geweest op een golfterrein, mocht ik mee een chemieterminal opbouwen, ben ik van deksman tot schipper gegaan in de tankvaart, ......![]()
Ze zijn niet allemaal perse speciaal, maar veel vrouwen kwam ik nooit tegen haha ...
Rytir schreef:Ooit was ik account executive bij een reclamebureau voor arbeidsmarkt- communicatie en marketing. Daarvoor had ik gesprekken met diverse grote media concerns werelwijd en internationale bedrijven in Nederland. Was een erg leuke tijd!
Inmiddels ben ik al ruim 10 jaar (wauw 10 jaar alweer!) arbeidsdeskundige. Daar zijn er best veel van in Nederland maar dit werk brengt mij op zoveel interresante plekken. De bagagekelder op Schiphol, de strip-hangar van KLM, productieruimte van de Febo (inclusief snackproeverij om 9.00 na een rondleiding), de bakkerij van de ah en ga zo maar door. Dit topic is dus helemaal perfect voor mijn beroepsdeformatie
Dagdagelijks kijk ik vooral wat mensen met ziekte of gebrek nog wel kunnen aan werk (daarom kom ik dus op zulke plekken; wat kan er beter zodat iemand zijn of haar werk kan, blijven, doen).
BillyJ schreef:Ik ben momenteel technieker voor een lijn van makkelijk gezegd .. "hartpompen" en de apparaten die deze aansturen en programmeren bvb zowel als de "thuis units". Zowel blijvende voor mensen met hartproblemen of in afwachting tot transplatie bvb, of de pompen die tijdelijk gebruikt worden tijdens bepaalde ingrepen (hart transplantatie, hartchirurgie).
Hiervoor ben ik ook greenkeeper geweest op een golfterrein, mocht ik mee een chemieterminal opbouwen, ben ik van deksman tot schipper gegaan in de tankvaart, ......![]()
Ze zijn niet allemaal perse speciaal, maar veel vrouwen kwam ik nooit tegen haha ...
purny schreef:eclair98 schreef:Ik ben dierverzorger in de dierentuin en ik werk momenteel in een asiel. Ik weet niet of dat bijzonder is?
Welke dieren verzorg je?
sabineG schreef:Er staan nu vier vacatures op kombijdepolitie.nl… daar kun je kijken wat ze vragen… je hoeft bij ons in ieder geval geen politie diploma te hebben.. dat was vroeger wel maar is geen eis meer.. regelmatig staan er ook van de andere locaties vacatures op… oost nl heeft er net 1 gehad dus die zal later wel weer komen…
Je werkt inderdaad in de 24/7 diensten…
moonsparkle schreef:Wat leuk spekkies, ik zou denken dat zoiets vaak vrijwilligerswerk is
CharleyT schreef:DJZ schreef:Niet heel bijzonder, maar wel belangrijk: ik loop hele dagen achter een vuilniswagen aan
Zeker wel bijzonder, door jullie hebben we schone steden en dorpen! We moeten zuinig zijn op jullie, kijk maar eens in diverse andere landen, een en al smerigheid in de steden.