pluisje88 schreef:Haha net de Engels naar Duits test gedaan. Mag bij unit 4 beginnen.
Hoger kun je niet beginnen. Zelfs met nul fouten.
En dan kun je meteen naar het laatste checkpoint en vervolgens was ik door de hele cursus.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pluisje88 schreef:Oké ga ik eens proberen. Had 1 foutje in de zinsvolgorde. Zin was onlogisch in het Duits maar ik wist niet dat ze het goed zouden keuren dat je de volgorde verandert
Heb de volgende test gedaan en die heb ik niet gehaald. Weet het Duits feilloos maar de vertaling naar het engels was blijkbaar niet helemaal zoals zij het bedacht hadden. Beetje jammerlater nog maar een keer proberen. Ik ben opgegroeid aan de grens dus mijn Duits is vloeiend. Daar zal het niet aan liggen
soesita schreef:moonsparkle schreef:Ik snap niet hoe je die extra oefeningen kunt doen voor extra hartjes in de app?
Als je de "gebroken" lessen herstelt krijg je extra hartjes
soesita schreef:Ik denk dat je wat meer lesjes moet voltooien om hartjes te kunnen winnen. Je bent nog erg in het begin en dan valt er nog niet veel te herhalen.
pluisje88 schreef:soesita schreef:Ik denk dat je wat meer lesjes moet voltooien om hartjes te kunnen winnen. Je bent nog erg in het begin en dan valt er nog niet veel te herhalen.
Ik ben ook in het begin hoor en ik kan het wel.
Het het is het rode hartje helemaal bovenin de balk. Waar de 5 naast staat zegmaar. Daar moet je op klikken.
Appeltje_1 schreef:LoveGlove schreef:Ik doe het ook niet alleen met duolingo hoor. Ik zorg er ook voor dat ik, wanneer ik een beetje de taal kan verstaan op globale lijnen, interactief mee bezig ben elke dag. Voor mij is dat dus bijvoorbeeld liedjes leren in de betreffende taal, of games op een andere taal zetten. Gamen is een van de beste manieren om een taal te leren.
Met films of series kan ik ook met de taal en ondertiteling spelen. En ik praat vaak ook tegen mezelf om de taal te oefenen
Doe ik ook! Maar dan met series. Eerste paar afleveringen kijk ik met Engelse ondertiteling, de rest zoveel mogelijk zonder.
karuna schreef:Hoe doe je dat dat? Ik zou niks met een klas aankunnen nu.teveel beginner en te weinig structuur om tegen anderen te gaan typen.