Die website van het UWV is ook echt mega onhandig vind ik.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xChanelx schreef:Ik ben jonger dan 30 en kom nog niet uit welke opleidingen ik dan mag doen. Zijn dat alleen degenen die op de website van STAP staan? Of bijvoorbeeld ook van LOI enz.? Hoe kan ik het complete overzicht vinden?
Danielleeee_ schreef:De vorige ronde, die op 1 maart, was het mij uiteindelijk na uren in de wachtrij te hebben gestaan gelukt om het STAP-budget aan te vragen. Maar toen bleek, ongeveer een week voor de startdatum, dat voor mijn startdatum (klassikale studie) te weinig aanmeldingen te waren... Nu ga ik me vandaag proberen opnieuw aan te melden en dan voor de thuisstudie. Op hoop van zegen![]()
De wachtrij op dit moment is meer dan een uur
Piepiekuiken schreef:Danielleeee_ schreef:De vorige ronde, die op 1 maart, was het mij uiteindelijk na uren in de wachtrij te hebben gestaan gelukt om het STAP-budget aan te vragen. Maar toen bleek, ongeveer een week voor de startdatum, dat voor mijn startdatum (klassikale studie) te weinig aanmeldingen te waren... Nu ga ik me vandaag proberen opnieuw aan te melden en dan voor de thuisstudie. Op hoop van zegen![]()
De wachtrij op dit moment is meer dan een uur
Ik neem aan dat de wachtrij vanzelf minder wordt, aka refresht ed? Of moet je zelf refreshen of opnieuw proberen?
Danielleeee_ schreef:Ik heb me inmiddels aangemeld! Dit keer ging het een stuk vlotter dan 1 maart, toen was ik pas rond 17:00 door de wachtrij heen![]()
@Piepiekuiken
Heb jij je inmiddels ook al kunnen aanmelden?
@Oeska
Leuk dat je ook gaat kijken naar een cursus! Ik denk dat deze ronde minder snel vol zit dan de vorige, dus wie weet kun je alsnog meedoen