Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Olympia96 schreef:Ah bedankt beide. Ik vind het belangrijk om alles goed te overdenken. Ik ga zijn toekomst hier hoe dan ook mee beïnvloeden en daar til ik niet licht aan. Hópelijk beïnvloedt het hem positief en gaan zijn ogen open als de ergste woede voorbij is. Ik hoop dat hij een les leert waar hij zelf een betere persoon door wordt....
Olympia96 schreef:Ik vind het belangrijk om alles goed te overdenken. Ik ga zijn toekomst hier hoe dan ook mee beïnvloeden en daar til ik niet licht aan.
janderegelaa schreef:IHN schreef:tja kappen met die hap...maar aangezien iedereen op je werk, en de leraar van de school dit ook al had gezegd, lijkt me dat je die conclusie ook kon trekken, zonder het op een openbaar forum te gooien…
sorry, maar ik vind dit echt niet kunnen...je kunt hem wel niet bij naam noemen, maar zowel hijzelf als iedereen in je bedrijf en ws op zijn school ook, kunnen hier echt wel uit opmaken om wie het gaat als ze het toevallig lezen…
dit kan toch niet??? En sorry, maar ik vind dat Bokt hier ook weleens wat aan mag gaan doen...een woord als banketstaaf wordt er al uit gecensureerd, maar dit soort gevoeligheden over derden, die er niet voor kiezen op een openbaar forum besproken te worden, mag allemaal maar?
Stel je niet aan man.
Arabesk schreef:Ik zet er een pakje stroopwafels op dat deze knul z'n laatste kans níet gaat pakken.![]()
In het onderwijs kom je ze ook tegen, en tegenwoordig krijg je daar 204747 kansen, de consequentie komt nooit en altijd volgt er weer een nieuwe kans. Het is deels de opvoeding van de ouders, maar óók de slappe houding op scholen tegenwoordig. Soms is het leerzamer voor iemand om keihard tegen de muur te lopen.
daffieduck83 schreef:Het probleem daarbij is dat scholen op basis van slagingspercentages en overgangspercentages gefinancierd worden. Vooral leerlingen die hun diploma halen, leveren geld op. Gezakte of gestopte leerlingen kosten alleen maar geld.
studiemiep schreef:daffieduck83 schreef:Het probleem daarbij is dat scholen op basis van slagingspercentages en overgangspercentages gefinancierd worden. Vooral leerlingen die hun diploma halen, leveren geld op. Gezakte of gestopte leerlingen kosten alleen maar geld.
En dat moet dus veranderen...(en tis nadelig voor scholieren die wel hun stinkende best doen om een voldoende te halen). Tis niet voor niets dat een MBO4 diploma 30 jaar geleden meer waard was dan de huidige MBOers....(no offense voor het mbo)
studiemiep schreef:daffieduck83 schreef:Het probleem daarbij is dat scholen op basis van slagingspercentages en overgangspercentages gefinancierd worden. Vooral leerlingen die hun diploma halen, leveren geld op. Gezakte of gestopte leerlingen kosten alleen maar geld.
En dat moet dus veranderen...(en tis nadelig voor scholieren die wel hun stinkende best doen om een voldoende te halen). Tis niet voor niets dat een MBO4 diploma 30 jaar geleden meer waard was dan de huidige MBOers....(no offense voor het mbo)
daantjuhhh schreef: