Maar wel errug leuk!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
taartjee schreef:oh gosh, een pakketdienst met een live-tracker zodat je je pakketje kan volgen is NIET handig voor mij
Maar wel errug leuk!
Niet goed voor je motivatie dit
xDarkness schreef:Hier is het druk maar het gaat goed. Ben aan het editen voor een final report voor de afsluiting van ons project, waar ik sinds gisterenavond al 10 uur aan heb gezeten...Iedereen heeft het nogal afgeraffeld en dat is te zien...Hoop werk voor mij dus, helaas... Gelukkig denk ik met een uurtje of twee klaar te zijn en kan men het in zien.
Kom aan dames, jullie kunnen het!
Vraag, welke muziek vinden jullie fijn om te studeren? Of helemaal geen muziek/achtergrondgeluiden?

. Nu weer flink door met blokken want ik heb a.s. maandag en de 24e nog tentamen. De boompjes worden alweer geplant
Bambelien schreef:Bedankt voor de tips taartje, ik ga deze muziek vanavond eens uitproberen!
Maar wel erg handig inderdaad!
xDarkness schreef:Lekker dames! Yiruma en Hans Zimmer zijn inderdaad fijn om naar te luisteren. Sowieso veel game en films related soundtracks zijn fijn. De complete (zonder lyrics) Disney piano collection is ook heerlijk.
Sinds een paar maanden heb ik indie/folk muziek ontdekt en ik ben echt hooked. Zulke mooie (emotionele) zachte nummers. Ik werk er echt heerlijk op en heb zoveel moois ontdekt. YT channels zoals Mr. Foxx Frequency, Wave of Good Noise, alexrainbirdmusic, indiefolkcentral en indieair zijn echt gems.
Mijn concentratie is een beetje op... Vanaf half 9 vanochtend tot en met een uur geleden echt weer diehard mn project ge-edited. De eerste editing ronde is af maar man, wat een werk... heb er dus samen met een klasgenoot dik 15 uur aangezeten sinds gisterenavond. Echt een drama, we hebben echt bijna alles moeten herschrijven, en dan hadden we al een hoop teruggezonden naar de klasgenoten die het geschreven hadden.
Maar moet helaas nog een aantal uur aan de bak, ik heb morgen naast project deadline, ook nog een assignment deadline die nog wat liefde en aandacht nodig heeft
.Es_ther schreef:Ik heb 1 verslag ingeleverd, ruim voor de deadline.
Deadline is morgen 23:59 maar hij is af en was zo klaar met dat verslag, dat ik dacht: weg er mee!
Ik kan me prima concentreren met muziek. Heb vaak een radio op de achtergrond of een leuke afspeellijst. Zonder muziek kan ik mij minder goed concentreren.
MonteKarlo schreef:Loolotte schreef:MonteKarlo jij ook succes! Ben je wel al goed begonnen met leren ervoor? Ik nog niet namelijk :'(
Die forest app heb ik ook een tijdje gehad, totdat mijn telefoon vol begon te raken en ik andere prioriteiten hadMaar wel erg handig inderdaad!
Ik ook niet...
[ [url=m/YVyX0V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Es_ther schreef:Ik heb altijd geleerd; altijd gaan, ook al heb je slecht voorbereid.
Misschien haal je toch een 5,5 en zo niet, heb je in ieder geval gezien hoe het tentamen eruit ziet.
Es_ther schreef:Ik heb altijd geleerd; altijd gaan, ook al heb je slecht voorbereid.
Misschien haal je toch een 5,5 en zo niet, heb je in ieder geval gezien hoe het tentamen eruit ziet.