Petje af hoor! Ik zit nu 3.5 jaar op de bachelor en ik hoop toch echt dat het over een half jaar gedaan is, ben er zo klaar mee
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
DewiRox schreef:Ik heb gisteren mijn scriptie ingeleverd en net al bericht gehad dat ik een Go heb voor mijn verdediging. Dat betekent dat ik in ieder afgestudeerd ben!

Nog steeds geen reactie op mijn mail van maandag. Presenteren aankomende maandag kan ik dus wel vergeten. Heb maar weer gemaild "hallo, was mijn mail van maandag goed aangekomen". Super frustrerend dit.

2 jaar geleden denk ik.. Met de minor.. Daarna alleen nog maar beoordeeld a.d.h.v. verslagen. Veel prettiger! daffieduck83 schreef:Ruilen, ik wil best een tentamen maken in plaats van de drie verslagen die ik aanstaande vrijdag af moet hebben. Twee zijn er voor driekwart af en ga ik wel op tijd af hebben en zijn ook nog een soort nuttig. Het derde verslag is echter echt tijdverspilling en ben ik nog niet eens aan begonnen.
bij verslagen is tenminste de hoeveelheid werk die je erin stopt nog enigszins evenredig met je eindcijfer.
Ik heb tentamens gefaald waar ik een veelvoud van de gestelde studielast erin had gestoken en 5 punts tentamens gehaald waar ik 2 dagen van tevoren was begonnen. Dus ja.
)
in elk geval als het meerkeuzevragen zijn, en daar zijn mijn docenten gelukkig nogal dol op. 
Als je dan 1 klein foutje in je uitwerking hebt kom je al op een fout antwoord, en vaak is er geen tijd om de hele berekening opnieuw te doen, dus dan moet je gokken. Terwijl op een gewoon tentamen je ook nog punten kunt krijgen voor je uitwerking. 
En dat terwijl de vorige keer veel mensen het überhaupt nauwelijks af kregen. Dat wordt heeel spannend dan.