Hier voor een week mijn vaste oppashond er weer bij, dat is het eerste adres waar ik als hondenoppas begon (zonder Pawshake) Hun eerste hondje is helaas vroeg ingeslapen op 3 jarige leeftijd en nu is hun golden retriever alweer 1,5 jaar Nu een week en in augustus 3 weken oppassen Mijn herder komt er goed mee overeen, dus kan gezellig mee gaan wandelen
marleen_usar
Geplaatst: 11-07-18 12:17
wat leuk voor je.
marleen_usar
Geplaatst: 12-07-18 09:03
Ik heb nu een 15 jarig hondje en die wordt snel oud, de eigenaren hebben goed afscheid genomen en ze hebben ook uitgelegd wat ik moet doen als hij niet meer kan.. Hij wordt ook dement, in huis gaat het goed met de andere honden alleen buiten gaat het niet goed. Ik laat hemt daarom alleen uit, hij is buiten behoorlijk in de war en vloog mijn eigen hondje aan.
Jeetje heftig lijkt me dat! Hoe lang is dat hondje nu bij jou dan? Hoe vind je het zelf dat er een kans is dat hij dan dood gaat misschien?
marleen_usar
Geplaatst: 12-07-18 09:32
Hij blijft 3 weken, en hij is opeens hard achter uit aan het gaan volgens de eigenaar. Ik probeer er niet te veel aan te denken dat het opeens over zou kunnen zijn. Dus dat ik die beslissing moet maken, voor een eigen huisdier is dat al heel moeilijk dus voor een hond van een ander helemaal.
ik meld me hier ook Ik was in mijn topic op zoek naar een oppas voor mijn vrij lastige katten trio waarvan 1 "gedragsproblemen" heeft, en medicatie krijgt ivm een ziekte. En via pawshake denk ik wel iemand te kunnen vinden die er mee om kan gaan (in mijn regio zitten er veel die in huis kunnen komen en verstand hebben en zelfs werken met zieke dieren of dieren met afwijkend gedrag) dus dat is voor mij alvast een geruststelling voor mijn vakantie voor eind van het jaar.
marleen_usar
Geplaatst: 12-07-18 13:02
Wat fijn dat je met een gerust gevoel weg kan gaan.
Ja bijna elke dag wel, voor dezelfde week ook. In mijn beschrijving staat dat ik niet beschikbaar ben maar mensen lezen niet goed Als ik mijn agenda op rood zet krijg ik ook geen verzoeken meer voor huisbezoeken of uitlaten..
Kreeg er net nog eentje, hond sliep veel en 15 minuten per dag uitlaten was voldoende... hmm...
Faelynn
Geplaatst: 12-07-18 20:56
Waarom krijgen jullie zo veel aanvragen, ik heb mijn account nu al een half jaar en nog steeds 0 Woon dan wel in een boeren gat, maar dat het zo erg was wist ik niet
Wat raar dat het bij jou zo lang duurt, bij mij was het echt snel in orde! Ik krijg gelukkig geen aanvragen meer, agenda staat heel de zomer op rood en ook nog extra in drukletters als eerste regel in mijn profiel dat ik volledig volgeboekt ben
Ik sta ook redelijk volgeboekt, al kan er hier en daar nog wel wat bij! Komt waarschijnlijk ook nog wel, want ik heb een vaste klanten die altijd een beetje last minute zijn. Er komt ook bijna drie weken een hele leuke hond bij mij, dat vind ik wel gezellig!
Ohhhh ik heb net mijn eerste aanvraag gehad voor aanstaande zondag.. helaas kan ik zondag geen hond opvangen, zou eventueel wel kunnen uitlaten. Ik snap allen die berichten niet goed! Je kan niet echt ‘chatten’ ofzo, ik snap er niks van.
Nu krijg ik soms ook wel meer aanvragen tijdens de vakantie maar niet extreem veel ofzo. Vandaag kreeg ik nog een aanvraag voor een mechelaartje. Mijn favoriete ras dus ik was wel enthousiast maar het is helaas iets te ver weg vrees ik. Alleen vond ik het nu weer raar dat de eigenaar de datum verkeerd aangeduid had en blijkbaar moest ik morgen al 2x langskomen? Ik weet niet hoe hij dat ziet gebeuren zonder sleutel en kennismaking... Zo'n dingen blijf ik toch altijd maar raar vinden...
Soms zou het ook handig zijn als je mensen uiteindelijk gewoon kon blokkeren. Nu heb ik iemand die blijft aandringen ondanks dat ik al twee keer gezegd heb dat ik niet kan komen. Hij/zij zit plots met een blessure en kan dus niet wandelen... Ja ik vind het ook spijtig en ik zou wel graag willen helpen. Maar het is gewoonweg veel te ver voor mij. Moet dringend eens voor mijn rijbewijs gaan. Maar als mensen zo blijven aandringen gaat mijn mening zeker niet veranderen...