Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StormMilagro schreef:Mag ik hier misschien binnenvallen met een vraag? Ik ben zelf designer, maar van de programmeerkant heb ik geen verstand. Ik heb een aantal concepten (voor apps of eventueel websites) die ik graag met behulp van een programmeur uit wil werken, maar ik heb geen idee waar ik het beste zo iemand kan vinden. Kunnen jullie me helpen of kennen jullie misschien iemand?
Joltsje schreef:Leuk ladies!!
Hier druk aan bet orrienteren op mijn carriereswitch.
Zit nu aan develloper te denken. Even kijken hoe ik dat het beete aan kan pakken. Een paar vrienden van mijn broer zijn dat ook. Dus wie weet zou io daar eens kunnen mee lopen.
Verder voor mezelf nu een paar gratis cursusjes peogrameren gedaan. Jullie nog tips coor goeie trainingen?
Pandameisje schreef:StormMilagro schreef:Mag ik hier misschien binnenvallen met een vraag? Ik ben zelf designer, maar van de programmeerkant heb ik geen verstand. Ik heb een aantal concepten (voor apps of eventueel websites) die ik graag met behulp van een programmeur uit wil werken, maar ik heb geen idee waar ik het beste zo iemand kan vinden. Kunnen jullie me helpen of kennen jullie misschien iemand?
ik kan je wel helpen met websites maar apps uhm denk dat je daar beter voor kan kijken bij mensen die applicatie ontwikkelaar dingen doen :p
Niwla schreef:Joltsje schreef:Leuk ladies!!
Hier druk aan bet orrienteren op mijn carriereswitch.
Zit nu aan develloper te denken. Even kijken hoe ik dat het beete aan kan pakken. Een paar vrienden van mijn broer zijn dat ook. Dus wie weet zou io daar eens kunnen mee lopen.
Verder voor mezelf nu een paar gratis cursusjes peogrameren gedaan. Jullie nog tips coor goeie trainingen?
codecademy.com misschien? Ik leer daar Javascript als mijn planning leeg is.
Succes GA! Hoe bevalt het tot dusver?