Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
van de ene is de selectieochtend de 27e en hoor ik het de 28e en van de andere is de selectiedag de 28e en hoor ik het dezelfde dag nog. De 28e weet ik dus sowieso meer en het gunstigste geval heb ik dan 2 plekken om uit te kiezen 
van de week bij iets leuks wezen kijken maar dat kwam helaas net een maandje te vroeg.. 

dat was ook nog wel een dingetje want er zijn ook heel veel mensen met 2en, 3en of 4en...

Napie schreef:Kisten lijken mij wel wat zwaar stappen. Ik vind dat je minimaal binnen moet kunnen komen sluipen bij een patient. En schoenen die je in het ziekenhuis draagt moet je niet buiten mee rondlopen. Dat is niet hygienisch
En no worries, ik heb meerdere paren en zorg altijd voor schone schoentjes in het ziekenhuis
al ben ik het daar ook niet helemaal mee eens, als je gewoon netjes je schoenen poetst indien nodig is er niks onhygiënisch aan.
Unbeatable schreef:Hier 13 juni klaar met de opleiding en druk aan het solliciteren. Onderzoek bijna afgerond en presentatie volgt in mei. Het solliciteren is nog niet echt wat... hoe is het met mede afstudeerders hier?
Unbeatable schreef:Hier 13 juni klaar met de opleiding en druk aan het solliciteren. Onderzoek bijna afgerond en presentatie volgt in mei. Het solliciteren is nog niet echt wat... hoe is het met mede afstudeerders hier?