Help, opgesloten op werk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:16

Horse_Driver schreef:
SayaJones schreef:
Wellicht kun je wel even een belletje doen naar de politie om te vragen wat zij kunnen doen zonder een slotenmaker te laten komen.

Hoe kom je trouwens normaal uit hun huis? Wachten ze tot je weg bent of laten ze de deur van slot zodat je gewoon naar buiten kunt?

Als ik het zo echt zat wordt ga ik even advies inwinnen ja :)

Meestal trek ik gewoon de voordeur achter mij dicht, hij valt dan in het slot. Maar nu is hij dus per ongeluk van de buitenkant op slot gedraait, kan gebeuren :p

Sleutel zat al in de planning, maar heb dat zelf afgehouden omdat ik de mensen niet kende. Voelt raar om dan 'zomaar' hun huis binnen te kunnen haha. Maar na vandaag denkik dat het toch een goed idee is :+)
En idd, erg brandveilig lijkt met mij niet, maar er is ooit bij deze mensen in een ander huis ingebroken dus ze zijn er wat kritischer op. Begrijpelijk.

Tja, natuurlijk ergens een beetje eigen schuld.

Maar juist als ze eerder slachtoffer zijn geweest van een inbraak, lijkt het me van belang dat de deur goed wordt afgesloten, alleen in het slot trekken is gewoon niet veilig.

Eske_B

Zit je daar nog steeds? :')

Voordeel bij mijn werk is dat de cliënten aanwezig moeten zijn bij schoonmaken. Veel succes!

Movement

Misschien ligt er ergens een reserve sleutel?

Zoolgangster

LadyMadonna schreef:
Schoonmaakmiep :?

Vind dat ook niet respectvol klinken, nee.

Daks

Wat voor sloten zitten er trouwens op de ramen? Foto?

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-17 13:17

Roadracer schreef:
Real-life "escape the room" dit, geniaal :')

Je bent door een doorgedraaide vrouw opgesloten in een verlaten huis. Ze is nu naar de zorginstelling waar ze werkt om wat spullen op te halen. Je ving nog net de woorden "injecties" en "zaag" op...
Er zijn geen buren en je hebt geen andere mogelijkheden om iemand om hulp te vragen. Weet je uit het huis te ontsnappen voordat de eigenaar thuis komt met haar "gereedschap"???

Hahahhahaha ohh jongens geweldig! :')
Ik heb binnekort een escape room uitje gepland. Niet meer nodig hahahahha :')

Begin het inmiddels wel een beeetje zat te worden, zal even bellen naar de politie hahaha :')

Confession

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:18

Horse_Driver schreef:
Roadracer schreef:
Real-life "escape the room" dit, geniaal :')

Je bent door een doorgedraaide vrouw opgesloten in een verlaten huis. Ze is nu naar de zorginstelling waar ze werkt om wat spullen op te halen. Je ving nog net de woorden "injecties" en "zaag" op...
Er zijn geen buren en je hebt geen andere mogelijkheden om iemand om hulp te vragen. Weet je uit het huis te ontsnappen voordat de eigenaar thuis komt met haar "gereedschap"???

Hahahhahaha ohh jongens geweldig! :')
Ik heb binnekort een escape room uitje gepland. Niet meer nodig hahahahha :')

Begin het inmiddels wel een beeetje zat te worden, zal even bellen naar de politie hahaha :')

Succes, ik ben benieuwd wat de politie gaat zeggen!

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:18

Billy schreef:
Nou ja je op laten sluiten is 1 ding, maar vervolgens niks gerichts ondernemen om eruit te komen vind ik wat anders.... ze doet ook niet heel veel moeite om eruit te komen ivm een schoolopdracht en andere mensen die gedupeerd zijn door haar verblijf op de bank..
Persoonlijk zou ik meer actie verwachten van iemand van 24 dan hilarisch te gaan zitten bokken op de bank....

Ze heeft zich niet laten opsluiten! _-:( En ze denkt eerst na voordat ze gaat alarmeren en dingen begint te slopen.
Laatst bijgewerkt door xRivaldo op 03-10-17 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

ierusju

Re: Help, opgesloten op werk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:19

Succes met vrijkomen :)

Confession

xRivaldo schreef:
Billy schreef:
Nou ja je op laten sluiten is 1 ding, maar vervolgens niks gerichts ondernemen om eruit te komen vind ik wat anders.... ze doet ook niet heel veel moeite om eruit te komen ivm een schoolopdracht en andere mensen die gedupeerd zijn door haar verblijf op de bank..
Persoonlijk zou ik meer actie verwachten van iemand van 24 dan hilarisch te gaan zitten bokken op de bank....

Ze heeft zich niet laten opsluiten! _-:(

Lekker laten gaan, sommige mensen zitten alleen maar op Bokt om met vingers te wijzen en kritiek te geven :D
Laatst bijgewerkt door Confession op 03-10-17 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Frummels

Billy schreef:
Nou ja je op laten sluiten is 1 ding, maar verbolgens niks gerichts ondernemen om eruit te komen vind ik wat anders.... ze doet ook niet heel veel moeite om eruit te komen ivm een schoolopdracht en andere mensen die gedupeerd zijn door haar verblijf op de bank..

Misschien is het een idee als je het topic gewoon even leest voordat je herhaaldelijk dit soort aannames plaatst. >;) Zomaar even een greep uit de berichtjes van TS waaruit m.i. wel blijkt dat ze een en ander heeft geprobeerd :

Horse_Driver schreef:
Goed. De deuren(ipv ramen) in het huis zijn inderdaad op slot, met anti inbraak moeilijke sloten :=

Post heb ik gevonden, heb nu iig een voor en achternaam haha! Ff googelen zo.

Sleuteltoch was het eerste wat ik gedaan heb, niet zo netjes maarja.. heb er 3 gevonden, alle 3 compleet anders dan alle deuren :=

Instantie aan de lijn gehad, ze waren lief en vonden t rot maar konden weinig doen, ze hadden ook maar 1 nummer en geen sleutel. Wel een email, en dat gaan ze proberen, maar ze gaf t weinig kans _O-

Buren zijn nog niet verhuist, nieuwe buurt :p

Politie kan, maar vind ik wel wat drastisch :')

Horse_Driver schreef:
Ik heb het enige nummer die ik heb geprobeert te bellen, maar deze persoon werkt in de zorg en ik weet dat de telefoon dan niet mee gaat..
...
Instantie die er tussen zit zijn de lijnen bezet, ik blijf proberen.
Ik kan geen reserve sleutel vinden, en er zijn geen ramen op de eerste verdieping, alleen maar glazen deuren. Alles is anti inbraak beveiligd :')

Ennu?

Horse_Driver schreef:
Zeker, dus de sleutels en post die op tafel lagen heb ik geprobeerd, maar ga niet alles overhoop trekken. Ik heb idd een wc en lunch voor school in mijn tas, dus ga niet dood. Of nouja :p

Horse_Driver schreef:
Ouders hebben geen facebook, zoon wel en een berichtje gestuurd. Afwachten dan maar weer :=

Linkedin ga ik proberen!

Geen telefoonboekje oid, en iets lastigs met familie in het buitenland, dus daar heb ik niet zo veel aan denkik #)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:20

Billy schreef:

Want jij bent bij haar opgesloten in het huis en weet wat er precies gebeurt is?
Jammer dat je leesvermogen in de jaren achteruit is gegaan zeg.
Ze heeft zich niet laten opsluiten. En heeft al aardig wat gedaan om de eigenaren op te sporen (organisatie gebeld waar ze voor werkt, namen gegoogles, zoon een FB berichtje gestuurd)

De ramen zit inbraakbeveiliging op, zijn dus niet te openen voor haar zonder schade, dus iemand met een ladder laten komen is ook geen optie.

Tuigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:22

Schrijf SOS op de binnenkant van de ramen, met chocopasta ofzo :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:22

Keet schreef:
Billy schreef:

Want jij bent bij haar opgesloten in het huis en weet wat er precies gebeurt is?
Jammer dat je leesvermogen in de jaren achteruit is gegaan zeg.
Ze heeft zich niet laten opsluiten. En heeft al aardig wat gedaan om de eigenaren op te sporen (organisatie gebeld waar ze voor werkt, namen gegoogles, zoon een FB berichtje gestuurd)

De ramen zit inbraakbeveiliging op, zijn dus niet te openen voor haar zonder schade, dus iemand met een ladder laten komen is ook geen optie.

Ze heeft sleutels gevonden misschien zijn die van de ramen. Dat zie je wel vaker bij nieuwbouw huizen.

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:23

Come on TS!

Afbeelding

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:25

Ze had ook om half 12 de politie kunnen bellen toch?
Jullie mogen prima kritiek op mij geven hoor, maar zijn jullie echt niet verbaasd dat een volwassen vrouw na 2 u nog steeds opgesloten zit?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:26

Jammer dat sommige hier weer zo extreem serieus moeten doen, ik vind het hilarisch :') Heb met volle aandacht net iedere pagina van dit topic doorgelezen. Ook echt iets wat mij zou gebeuren btw, gewoon lekker rustig blijven, als er echt geen oplossing meer in zicht is idd 0900 bellen, maar ik had begrepen dat TS dat nu ging doen. :) Mooi verhaal dit hahaha :D

Confession

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:27

Billy schreef:
Jullie mogen prima kritiek op mij geven hoor, maar zijn jullie echt niet verbaasd dat een volwassen vrouw na 2 u nog steeds opgesloten zit?

Nee.

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:27

Billy schreef:

Nee.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:28

Ze was toch bezig met wat softere mogelijkheden te vinden om eruit te komen? Ik snap echt wel dat ze niet gelijk politie gaat inschakelen. :+ En het is niet alsof ze een eigen zaak heeft die ze moet runnen en daarom zo snel mogelijk uit dit huis moet. :+

Billy schreef:

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:28

Billy schreef:

Het verbaast me meer dat je denkt dat ze zich heeft láten opsluiten

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:29

Billy schreef:

Ik ben verbaasder over jouw reacties. :+

Punz

Billy: Wat verwacht je van de politie dan?? Die kunnen het slot ook niet openkijken lijkt me.
En als iemand op haar werk de telefoon niet bij zich heeft, is ze ook niet belbaar..

En ik kan me voorstellen dat je dan 'wachten' verkiest boven 'deur open laten breken'.

Enige reden voor mij om te zeggen "bel", is om zeker te zijn dat je geen optie over het hoofd ziet, maar eerlijk gezegd verwacht ik daar geen wonderen van...

Anoniem

Lekker bezig :')

Ik snap wel dat je niet gelijk alle alarmdiensten in wil zetten. Zo'n deur openbreken is geen goedkoop geintje en ik kan me voorstellen dat niemand op die extra kosten zit te wachten. In de tussentijd pootjes omhoog en blijven ademen. Chocola is onderweg zag ik al :+

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:30

Billy schreef:

Maar nu, na het zoveelste belerende bericht is het wel duidelijk. Jij hebt helemaal gelijk, ze heeft zich opgesloten, doet helemaal niets om weg te komen, dus heel dom en onverantwoord. Zoals je al zei, volwassen vrouw, kan toch niet!!! Mens, geniet van het topic of ga er uit. Wat kijk jij serieus en zelfs negatief tegen het leven aan.