VWO 6 - 2017/2018

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmie25501

Re: VWO 6 - 2017/2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:30

Je mag gelukkig ook met een meisje komen, maar die zijn ook al bezet.
Ik mag nu gelukkig ook voor de rode loper iemand meenemen van buiten school, maar die mag dan niet naar binnen. Of ik ga alleen. Maar dit is gelukkig een minder grote stap!
Dus als iemand nog knappe jongens weet <<)

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 17:19

Nog een leuk verhaal trouwens :')
Er loopt nu al weken bij ons op het schoolplein een kleine zwarte kat rond.
Iedereen kent hem ondertussen en aait hem als hij even langskomt. Hij is Kees gedoopt _O-
Nu plaatste onze school letterlijk een foto op instagram om hem voor te stellen als OHK (zo werd eerst onze huiswerkklas genoemd) Oelbert Huis Kat.
Soms hou ik wel van mijn school _O-

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 18:54

Oh dat van die kat, daar kan ik ook wel om lachen ja _O-

Fijn dat je nu voor de rode loper iemand van buiten de school mee mag! Ik vraag me wel af, hoe gaat dat dan als je een vriend hebt die niet bij jullie op school zit?

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 11:43

Ik heb echt geen flauw idee
Ik weet wel dat die dat niet mee naar binnen mag, maar wat heb je er dan aan?
Ik heb echt nog geen idee hoe ik dit probleem moet gaan oplossen :')
Een vriendin van mij kwam al wel met een goede oplossing: Tinder en Pepper _O-

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-17 21:04

Oh wat een rot situatie Kim! Ook wel dom dat je verplicht bent om met iemand te gaan :=. Tinder is ook wel grappig ja, maar daar heb je soms van die rare kerels op zitten :'). Ik zou gewoon dan iemand van buitenaf meenemen, dan ben je iig op de loper niet alleen. Wel een rare regeling hoor, er wordt praktisch verplicht een relatie of iets dergelijks te hebben }:0.
Ik ben vanavond net teruggekomen van excursie naar Berlijn, ben echt ontzettend moe maar het was heel leuk! We waren de allerleukste groep van alle 8 keer dat de excursie werd gehouden, dus daar mag je toch wel trots op zijn ;).

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 21:07

Tinder, tja... Moet maar net je ding zijn. Ik heb een een tijdje gehad, had ook echt een match met twee bn’ers :') Toch niet aan te raden.

Wat hebben jullie allemaal gedaan Franka? Zijn jullie ook naar de Sloffenmaker geweest? :D

Ik kom net terug van het brugklaskamp begeleiden. Mijn hemel wat ben ik nu overprikkeld :') Ik sta wel met een vale gier op de foto!

Afbeelding

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-17 21:15

Twee bn'ers, dat doe je goed dan :')
Nee, dat ken ik niet! We zijn oa naar kamp Sachsenhausen geweest, fietstocht gemaakt, atoombombunker + museum bekeken, Brandenburger Tor en de dom (alles daar in de buurt wel), Potsdamer Platz, Alexander Platz, wezen bowlen en heeeel veel gelopen. Erg leuke week, helaas eerste twee dagen amper geslapen dus door die erge vermoeidheid zie je niet al het moois. Laatste twee dagen waren beter.
Dat kan ik begrijpen ja, die bruggers maken genoeg lawaai :=. Lijkt me wel leuk om te doen! Waar zijn jullie heen geweest dan? Gave foto!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 21:20

Frankaas schreef:
Twee bn'ers, dat doe je goed dan :')
Nee, dat ken ik niet! We zijn oa naar kamp Sachsenhausen geweest, fietstocht gemaakt, atoombombunker + museum bekeken, Brandenburger Tor en de dom (alles daar in de buurt wel), Potsdamer Platz, Alexander Platz, wezen bowlen en heeeel veel gelopen. Erg leuke week, helaas eerste twee dagen amper geslapen dus door die erge vermoeidheid zie je niet al het moois. Laatste twee dagen waren beter.
Dat kan ik begrijpen ja, die bruggers maken genoeg lawaai :=. Lijkt me wel leuk om te doen! Waar zijn jullie heen geweest dan? Gave foto!

Klinkt leuk! Alexanderplatz daar zaten wij vorig jaar in een herberg met school, grappig.
We zijn naar Dierenpark Amersfoort gefietst. Het groepje dat ik en nog een ander meisje moesten begeleiden was zó strontvervelend. Het waren zegmaar alle ‘probleem’kinderen uit die klas bij elkaar. Ik kan nogal intimiderend en bot uit de hoek komen, daar heb ik even mooi gebruik van gemaakt. Is niet altijd even fijn, want ik bedoel het lang niet altijd zo, maar ik was wel een van de weinigen die zijn/haar groepje een soort van onder controle had. Ze hadden op een gegeven moment wel door dat als ze bijdehand gingen doen dat ze het uit konden zoeken en dat ik dan écht niet lief was. :=

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 22:21

Ik ben nu toch nog gevraagd door een jongen! Ik zou nooit op hem kunnen vallen, maar ik mag hem gelukkig wel.
Wat leuk Guusje en Franka!

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 06:41

Leuk Kim dat je toch nu iemand hebt om mee te gaan!

Gaaaf Franka! Best wel veel gedaan ook. Vermoeidheid is inderdaad altijd wat minder, maar het klinkt heel leuk!

Guusje, leuk dat je dat hebt gedaan! Gewoon via je eigen school gevraagd ofzo? Soms is het ook gewoon nodig hoor dat die bruggertjes even horen hoe en wat, en als het daarna beter gaat was de preek het toch waard :) Maar was het verder wel gezellig?

Hier eindelijk vakantie! Even genieten :D Wel ontzettend veel te doen in de vakantie, maar het gaat meer om het idee haha.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 09:32

Veel plezier Yael! Mijn vakantie is idd ook al weer helemaal vol haha.

Shan loopt helaas alweer niet goed. Ik ga het even een paar dagen aankijken en dan weer de dierenarts erbij. Aangezien hij al twee weken op pijnstillers heeft gestaan, en daarna liep hij even goed, maar nu weer niet, denk ik dat er meer aan de hand is. Daarom maak ik me nu heel veel zorgen. Ook omdat we net weer goed op weg waren. Dus nu even afwachten en aankijken.

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-17 11:19

Oh lekker groepje dan, ja als die kleine kinderen niet willen luisteren dan moet het maar op een andere manier :+.
Fijn dat het geregeld is Kim! Wat balen van Shan, ik hoop voor je dat er niks aan de hand is...
Mooi Yael! Ik heb gelukkig nu ook vakantie. Lekker uitrusten :) (en leren voor tentamens...)

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 11:37

Gelukkig liep hij vandaag wel weer beter. Nog even aankijken, maar het komt vast goed!

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 19:47

Ohh ik ben blij om te horen dat het probleem met je gala opgelost is Kim :D hoef je er tenminste niet met tegenzin heen. Dat van Shan is wat minder.. enig idee waar de kreupelheid van komt?
Ik heb met mijn pony momenteel ook wat probleempjes (voornamelijk rijtechnisch, of naja hoe heet dat, mentechnisch? Voor de kar iig :+), zo frustrerend!

Guusje, ik heb respect voor je. Ik zou het echt niet volhouden met een klas brugklassers _O- bij ons kun je dat ook doen, juniormentor zijn :Y) veel vrienden hebben het gedaan, ik ben heul blij dat het niet verplicht was haha.

Jullie hebben veel dingen gezien zo te lezen, Franka! Nu maar weer even bijtanken, dat is altijd wel nodig na dat soort reizen :+

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 20:49

Ik ben ook leerlingmentor inderdaad.
Wat is er met Shan dan Kim? Ik heb wat gemist geloof ik.

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 21:16

Balen dat hij wat minder liep Kim! Wel fijn dat hij vandaag beter liep. Hopen dat het vanaf nu dan weer beter gaat!

Lekker Franka! In ieder geval succes met leren :De

Vervelend Gerbrich! Heb je eigenlijk ook les ofzo? Of doe je het vooral zelf recreatief?

Guusje, doe je dat vrijwillig eigenlijk? Het lijkt me namelijk wel dat je er veel tijd mee kwijt bent, of niet?

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 21:54

Het is vrijwillig ja. En elk jaar weer denk ik van, waarom heb ik me in gódsnaam hiervoor opgegeven. En dan stiekem is het tijdens tijdens die twee dagen toch best leuk en gezellig allemaal. Het met z’n allen slapen in de gymzaal, de bruggers dwingen met elkaar te schuifelen tijdens de disco, de speurtocht die iedereen ieder jaar weet ruk vindt, het gezeik om iedereen optijd overal te krijgen... :+
De tijd die er in zit valt wel mee. Er is elk jaar het brugklaskamp dus, dat twee dagen duurt, en er zijn een stuk of 6 random dagen in het jaar dat we even moeten assisteren (kennismakingsdag voor het begin van het schooljaar en het evalueren van de allereerste schooldag bijvoorbeeld).

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 22:22

Wat gaaf dat je mee was op kamp!

Ik heb het erg druk met school, nog 1 weekje knallen en dan eindelijk herfstvakantie (Feest: betoog en opdrachten schrijven, SE week voorbereiden en boeken lezen, daar ging mijn vrije tijd).
De sportzaal die wij als gymzaal gebruiken op school is afgebrand, na de herfstvakantie zou mijn klas eindelijk gym krijgen (pastte niet in het rooster)... Ik ben beniewd wat we gaan doen!

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 08:55

Ja dat is al superfijn Gerbrich! Het is echt heel moeilijk met Shan. Hij liep een maand terug linksachter niet goed, dus twee weken op pijnstillers en daarna was het weg. Maar vrijdag was er niks dik, niks warm, er was niet te zien welk been, maar het was niet goed. Heel gek dus. Ik vind het nu ook heel moeilijk om in te schatten. Vandaag heb ik een vrijheidsdressuurles, misschien kan ik het haar vragen. Bij andere paarden zie ik altijd meteen als er iets mis is, maar bij je eigen paard is het toch vaak moeilijker.
Wat is er aan de hand voor de kar? Niet dat ik iets van mennen weet, maar misschien kan ik je toch helpen? :')
Klinkt echt zo leuk Guusje! Echt jammer dat ze dat bij ons op school niet doen haha
Nog veel succes Biscuitje! (euh, hoe heet je ook al weer? :o )

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 10:05

Hah Sam, onze indeling van de herfstvakantie ziet er precíes hetzelfde uit :Y) zin an!

Yael, ik men recreatief ja, gewoon een beetje over de weg. Ik zou eigenlijk wel les moeten hebben want dat heb ik nooit gehad in mennen := serena kan alleen de kar niet zo gemakkelijk trekken in de bak, misschien dat zomers op het land wel een optie is bedenk ik me nu.
Kim, ze heeft een flinke afwijking naar links, ze wil continu aan de linkerkant van de weg lopen wat met tegenliggers niet het allerhandigst is _O- ennn tempo is een probleem, het gaat behoorlijk langzaam. Maar dat heeft ze eigenlijk altijd al gehad. Ik zou denk ik moeten investeren in ander tuig enzo om het linkslopen probleem op te lossen, maar ik begin me sterk af te vragen of ze het überhaupt wel leuk vindt, of ze er wel geschikt voor is. Dan is zo'n fikse investering wel een beetje zonde, als daarna blijkt dat ze het gewoon niet zo tof vindt :=

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 10:08

Ik zou dan sowieso wat oefenen met rechtrichten Gerbrich, om dat probleem op te lossen.

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 20:12

Pacific schreef:
Hah Sam, onze indeling van de herfstvakantie ziet er precíes hetzelfde uit :Y) zin an!

Feest :Y)

Kimmie25501 schreef:
Nog veel succes Biscuitje! (euh, hoe heet je ook al weer? :o )

Sam ;)

Rechtrichten heb ik ook goede ervaringen mee met mijn overleden merrie, ze was erg scheef en dmv rechtrichten is ze enorm verbeterd!

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 10:32

Het klinkt ook wel heel erg gezellig Guusje! Wel gaaf he!

Succes nog Sam deze week! En ja, herfstvakantie struggles ook hier; het gaat meer om het idee dat het herfstvakantie is dan de uitwerking :') . Maar heb je ook nog leuke dingen gepland?

Wel gaaf Gerbrich dat je gewoon lekker recreatief ment! Klinkt wel als een lastige afwijking. Maar doet ze dat in de bak ook dan? Bijvoorbeeld met gewoon lange lijnen?

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 15:34

Yael, ik weet eerlijk gezegd niet of ze het aan de lange lijnen ook doet, al tijden niet meer gedaan := is wel een idee, binnenkort maar eens kijken hoe dat gaat!
En ja aan dat rechtrichten moet ik ook maar weer gaan werken, kan nooit kwaad. Goed idee van jullie :)* ik zal ook eens rondkijken naar een instructrice voor grondwerk, in de zomer kunnen we dan misschien wel menles krijgen..

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 19:51

Quanneh schreef:
Succes nog Sam deze week! En ja, herfstvakantie struggles ook hier; het gaat meer om het idee dat het herfstvakantie is dan de uitwerking :') . Maar heb je ook nog leuke dingen gepland?

Ik heb genoeg leuke dingen gepland! Lekker wat avondjes werken, verjaardag, filmavondje, etentje, de kapper en fijn naar mijn vriend! Ik moet ook naar de tandarts (ai ai, mijn gebit is er niet zo goed aan toe..) en ik heb mijn auto rijexamen (spannenddd).

Pacific:
Ik ben benieuwd hoe je paardje reageert op lange lijnen/rechtrichten. Hou ons op de hoogte! :)