De rest van de afstudeerders: Heel veel succes allemaal, jullie kunnen het!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Geen idee nog verder hoe ik het moet interpreteren. Maar ik weet hoe ik t moet uitvoeren en dan ben je al een heel eind :’)
Wel van het zomer bewust gekozen voor een studentjob op een HR afdeling, wat ervoor gezorgd heeft dat ik nu een afstudeerplek heb.
Ik stel mezelf de deadline dat hij uiterlijk zondagavond de deur uit gaat.
Aan de opdracht ligt het niet, die is best leuk. Iemand die hetzelfde heeft? Tips om motivatie te vinden zijn ook welkom
Ik doe mijn scriptie overigens gewoon via de universiteit. Mijn stage loop ik wel op een fpa
En van mijn stage geniet ik meestal voor 98% van de week.
. Nadat ik verteld had over hoe het gaat nog een tijdje gepraat over "hierna", ze heeft me nog wat fijne tips gegeven
. 
NoLimit_93 schreef:Een ruimte waar je een hele dag kan werken zonder afleiding heeft wel pluspunten en heb het liefst face to face begeleiding.
Hoopte in de 2 maanden dat mijn vriend weg was flinke sprongen te maken maar dat plan is nog niet echt gelukt. Als ik er thuis aan probeer te werken is het huishouden toch aantrekkelijker dan mijn pva of gaat het fout als ik lunchepauze neem. Zit nu op school in de bieb, heb om 12.15 college voor 1.5 uur en daarna ga ik meestal bij centraal in het D.E. Café zitten. Werkt meestal ook wel. ik ga denk ik de studie ruimte loslaten en gewoon een intake gesprek bij een bedrijf aanvragen anders blijf ik het uitstellen.

ben wel echt zenuwachtig wat school ervan vind.