Bijna...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

onpaard

Re: Bijna op mijn einde...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:21

Van 4 tot 13h uur is makkelijker dan van 19 tot 3-4 uur. Dat komt omdat je bij het laatste een omgekeerd ritme hebt. Je begint rustig en moet hard werken op het eind.

Vroeg op en dan beginnen is veel makkelijker dan een omgekeerd ritme.

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:22

onpaard schreef:
Van 4 tot 13h uur is makkelijker dan van 19 tot 3-4 uur. Dat komt omdat je bij het laatste een omgekeerd ritme hebt. Je begint rustig en moet hard werken op het eind.

Vroeg op en dan beginnen is veel makkelijker dan een omgekeerd ritme.

Denk dat dat van persoon tot persoon afhangt. Ik ben iemand die liever s'avonds werkt.

onpaard

Re: Bijna op mijn einde...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:03

Ik ook maar vind een omgekeerd ritme zwaarder voor mn lichaam.

De ene persoon kan er beter tegen dan de ander.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:11

Balen zeg deze situatie! Gelukkig is er nu min of meer een tijdelijke oplossing waarmee het dragelijk is....maar mijn advies (heb in een soortgelijke situatie gezeten die niet leuk is afgelopen) is wel: hou héél scherp in de gaten dat je geen cm toegeeft.

Ik zie bvb. al gebeuren dat anderen die nu inspringen, het minder goed doen dan jij zelf waardoor jij op je werkdagen alleen maar extra stress en ellende ervaart omdat je weer zaken recht moet gaan trekken. En dat je dan langer gaat blijven ofzo omdat je het toch op wilt lossen -O-

En let vooral op dat je baas niet nu weer achterover gaat zitten en helemaal geen haast maakt met het zoeken van een vervanger voor je assistent. DAT is echt de grootste valkuil. Eigenlijk zou je nu al zelf een deadline aan moeten geven tot wanneer je hem de tijd geeft om een vervanger te regelen, omdat je vanaf die-en-die datum weer je normale vrije dagen gaat opnemen.

Als je dat niet doet loop je het risico dat het maar aan blijft slepen, jij maar blijft wachten tot "de nieuwe" komt en dat je dan nog steeds het gevoel hebt dat je het niet kan maken om "ineens" de stekker er uit te trekken. Dus dat je dan alsnog een soort deadline over een paar weken in moet gaan stellen. Maar dan ben je inmiddels alweer weken of maanden verder....

Kan je echt beter nu meteen doen om jezelf te beschermen :j

Zeg van mijn part dat je een vakantie geboekt hebt die je niet af kan zeggen...of het nu waar is of niet ;) maar zet ergens een deadline over een afzienbare periode zodat jij echt een heel harde eindstreep hebt waar je naartoe kan leven :j

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 18:08

FatCat schreef:
Jij wordt toch betaald voor deze extra uren hoop ik?

Nee :').
Van 4 tot 10 en de rest was eigen tijd.
Daarom ben ik daar weggegaan :').