Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynnepinny schreef:Zou iemand met beschikking tot het lesmateriaal mij misschien wat willen sturen? Hoeft niet alles, maar ik ben erg benieuwd naar hoe de leerstof voor de selectiedag er nou uitziet, aangezien ik me volgend jaar ook wil gaan aanmelden.
_Eef schreef:Ik kom hier ook maar af en toe mee kletsen, voor mij is het nu de derde, en laatste keer dat ik in Utrecht mee kan doen. Zit in het derde jaar van aardwetenschappen en wil nu echt diergeneeskunde gaan doen. Stomme loting. Anders ga ik naar Gent, maar ik ben nu wel erg gehecht aan Utrecht geworden.
Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie de leerstof kregen op Blackboard, nadat jullie de essay en cijferlijsten hadden ingevuld?
theadora99 schreef:_Eef schreef:Ik kom hier ook maar af en toe mee kletsen, voor mij is het nu de derde, en laatste keer dat ik in Utrecht mee kan doen. Zit in het derde jaar van aardwetenschappen en wil nu echt diergeneeskunde gaan doen. Stomme loting. Anders ga ik naar Gent, maar ik ben nu wel erg gehecht aan Utrecht geworden.
Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie de leerstof kregen op Blackboard, nadat jullie de essay en cijferlijsten hadden ingevuld?
Bij mij had ik vrijdag alles afgerond en kreeg de stof op bb op dinsdag. Ik heb ook nooit inloggegevens gehad dus je moet bb zelf in de gaten houden
Milan_lover schreef:Hoe gaat het bij jullie?
Ik vroeg me trouwens af, zou er interesse zijn in een studiedagje? Het is toch veel stof, en samen weet je natuurlijk meer als alleenIk zit alleen wel in Drenthe.
Snorretje schreef:Ik ben nu bezig met de aanmelding en moet mn cijfers van 5 naar 6 vwo uploaden, alleen op mijn cijferlijst staan geen stempel en handtekening. Ik ben vorig jaar geslaagd dus daar aan komen is nu best lastig.. Of moet ik nu helemaal terug gaan naar mijn middelbare school voor die handtekening?
Snorretje schreef:Ik ben nu bezig met de aanmelding en moet mn cijfers van 5 naar 6 vwo uploaden, alleen op mijn cijferlijst staan geen stempel en handtekening. Ik ben vorig jaar geslaagd dus daar aan komen is nu best lastig.. Of moet ik nu helemaal terug gaan naar mijn middelbare school voor die handtekening?