Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
evaxfanny schreef:Ik heb toevallig vandaag mn laatste dag van de proefwerkweek gehad. Wij hebben ook een herkansing per periode. Hoe is je toetsweek gegaan, al punten terug?
Merelll schreef:evaxfanny schreef:Ik heb toevallig vandaag mn laatste dag van de proefwerkweek gehad. Wij hebben ook een herkansing per periode. Hoe is je toetsweek gegaan, al punten terug?
Ah oke, ging t goed voor je gevoel? Jaa alles al behalve natuurlijk het cijfer van de herkansing, maar die ging zo slecht dat ik aanneem dat die niet beter is haha. Mn laagste was een 5 en dat is gelijk de enige onvoldoende! Best tevreden verder ook haha
Merelll schreef:@evaxfanny heb je wiskunde B of A? Hopen dat ook wiskunde toch goed uitvalt en de rest ook gwn goed is!
@biscuitje succes!! Heb je er vertrouwen in?

En dan nog een analyse bedenken voor dat boek. Had voor de testanalyse wel iets van een 8 of zo maar dit boek vind ik veel lastiger om wat voor te bedenken dus ik hoop dat het lukt
Goed cijfer heb ik wel nodig, k heb aan het begin van het jaar een SE opdracht voor engels gewoon niet gedaan dus sta nu een 1
).
Ga ook nooit naar meer dan dat dus 
Alleen die 3 studies geven presentaties op dezelfde tijden en allemaal niet van 12 tot 1. 
Open dagen van Amsterdam waren twee en drie weken geleden maar er komen er vast nog meer. Ik wil ook graag thuis blijven wonen dus dat maakt Utrecht voor mij ook wel makkelijk. Leiden zou ook nog kunnen (rechtstreekse treinverbinding en iets van een half uurtje) maar ik heb helemaal geen zin in daar gaan kijken
Zit ook geen kunstacademie dus heeft niet echt prioriteit.
Vindt ie vast heeeeel erg maar niet heus.
mignonne2403 schreef:Goed zeg Merell!
Succes biscuitje! vertrouwen houden
Ik had 2 weken geleden SE week, ging naar gevoel bagger maar qua cijfers erg goed
laagste was 6.4 op een schrijftoets frans en hoogste 9.4 op natuurkunde (heeel blij mee, gemiddelde klas was 5.6)
Succes iedereen die nog moet!
_roodvos_ schreef:De studie geschiedenis op de Erasmus is, voor zover ik het begrepen heb, een beetje 'bijzonder'. Hij is heel economisch naar mijn idee en ze beginnen zo'n beetje bij 1500. En dan heel erg kijken naar hoe uit die samenleving onze samenleving is ontstaan of iets in die trant. Maar ik wil niet alleen de geschiedenis vanaf 1500
Er kan dus best wel verschil in zitten per universiteit ja.
En Amsterdam is inderdaad makkelijkOpen dagen van Amsterdam waren twee en drie weken geleden maar er komen er vast nog meer. Ik wil ook graag thuis blijven wonen dus dat maakt Utrecht voor mij ook wel makkelijk. Leiden zou ook nog kunnen (rechtstreekse treinverbinding en iets van een half uurtje) maar ik heb helemaal geen zin in daar gaan kijken
Zit ook geen kunstacademie dus heeft niet echt prioriteit.
Rotterdam is ook nog wel een optie kwa reizen, ook rechtstreekse verbinding met de trein en mijn vriendje woont in Delft dus als ik geen zin heb in helemaal teruggaan of vroeg opstaan kan ik altijd nog daar blijven slapenVindt ie vast heeeeel erg maar niet heus.
Alleen vind ik de uni daar dus niets, maar ik ga er nog wel op de kunstacademie kijken.
Edit: Als je iemand met een starwars shirt ziet mag je zwaaien
Merelll schreef:@evaxfanny heb je wiskunde B of A? Hopen dat ook wiskunde toch goed uitvalt en de rest ook gwn goed is!
@biscuitje succes!! Heb je er vertrouwen in?
Mag gelukkig een pw herkansen en aangezien de rest wel goed ging voor mn gevoel kan ik wiskunde waarschijnlijk herkansen.