Hier bijna klaar met de documenten voor de toelating tot Forensic Psychology Maastricht. Eerste versie van mijn motivatie staat nu op papier, nog een nachtje erover slapen, feedback van een aantal mensen afwachten en dan inzenden maar.....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Geen kostgeld en moeders betaald studie en paardrijden/verenigingsgeld. Ze krijg wel mijn stufi en andere toeslagen, dus zo draag ik toch bij aan mijn eigen onderhoud
Saskiaa_ schreef:Fijn dat je een afstudeerplek hebt V_eraa! Wat ga je doen?
Hopelijk lukt het om je diploma te krijgen voor de zomer! 
Werk er ook best veel naast om het te kunnen betalen, maar dat vind ik ook wel leuk eigenlijk. 
Dus dat verbeteren, conclusie/discussie schrijven, nog even in zijn geheel door laten lezen door een aantal mensen en dan inleveren als concept!
Dus dan na de kerstvakantie (in de vakantie wordt er geen feedback gegeven). Dus nu alles alvast even netjes, laten controleren door andere mensen (kennissen, klasgenootjes, opdrachtgever) en dan hopelijk alles op tijd af
Laura_x_ schreef:Ik lees al een tijdje mee, maar heb nog niet gereageerd.
Ik mag zelf in februari beginnen met afstuderen! Ik heb een enorm interessante stageplaats & opdracht weten te bemachtigen![]()
Momenteel loop ik een beetje vast op het feit dat mijn docenten mij inhoudelijk niet kunnen helpen met de hoofd- en deelvragen en dat ik enkel kan sparren buiten school.
Mijn onderzoeksplan is mede daarom helaas nog niet af, hoop het in januari in zijn geheel af te kunnen ronden.
Wie gaat hier nog meer in februari afstuderen? En hoever ben je al met de voorbereidingen?
) en 7 feb krijg ik mijn diploma als alles volgens plan gaat!
Heb al een paar studie opdrachten voor aantal vakken waar ik fijn mee bezig kan over de kerst vakantie. Dan in mei alle examens en dan mijn thesis over de gehele zomer die ik vervolgens af moet hebben en presenteren in oktober. Hoop daarna klaar te zijn en lekker aan het werk te kunnen.
In januari kan ik beginnen. Heb er echt zin in!Simoon__ schreef:Gefeliciteerd met de plekken allemaal!
Ik moet mijn rapport 1 februari inleveren, ben heel benieuwd of ik het ga halen. 2 weken daarna moet ik het nog verdedigen.. Het bedrijf is bij mij heeel positief, school iets minder... dit maakt het wel lastig vind ik.
Ik woon trouwens samen, eigen auto, eigen paard en nu op wintersport. Ik werk er keihard voor het hele jaar.
Hoe is het bij jullie eigenlijk met baankansen na de afstudeerstages?

wat hebben sommigen al snel deadlines!
Weet alleen niet zo goed wat ik anders zou willen doen..