. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
_love12_ schreef:spookyskippy schreef:Ik heb er over nagedacht om daar de opleiding paraveterinair te gaan volgen, ik ben er al wel aangenomen.
Bij het Wellant in Houten?
Echt een aanrader! Hele fijne school! Ik zit er zelf nu al maar moet m'n jaar over doen... Ik doe de opleiding indoor design
_love12_ schreef:spookyskippy schreef:
Ja, aan de school ligt het niet. Door te weinig baankansen heb ik besloten om voor een andere opleiding te kiezen.
Chantaliiejj schreef:Wat een leuk topic en ontzettend jammer dat ik niet me kan praten! Op dit moment zit ik in mijn examen jaar van de opleiding paardenhouderij, volgend schooljaar ga ik dan ook niv.3 paardenhouderij doen en stroom ik in, in het 2e leerjaar sla dus een jaartje over. (dit omdat ik al een opleiding op deze school doe/heb gedaan)
Had graag mee willen praten en fijn om te lezen dat jullie allemaal zijn aangenomen, Succes allemaal
.
gwennndolyn schreef:bobo2000 schreef:Ik meld me ook! Ik ga volgend schooljaar beginnen met de opleiding paardenhouderij niveau 3
Waar als ik vragen mag?
Zit er nu zelf op in Emmeloord namelijk alleen wel niveau 4gwennndolyn schreef:Clusius in Alkmaar