Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(En of je ze eigenlijk wel nodig hebt...)
Dat had ik namelijk vorig jaar ook gedaan en toen stopte ik na het 1e blok al. Vond het zo zonde. Plus dat docenten weleens zeiden dat de boeken niet eens echt noodzakelijk waren... Dus dit keer koop ik ze pas als de docent aangeef dat ik ze nodig heb en 2ehands! PeerAppel schreef:Ja van 1e jaar bedoel ik.Dat had ik namelijk vorig jaar ook gedaan en toen stopte ik na het 1e blok al. Vond het zo zonde. Plus dat docenten weleens zeiden dat de boeken niet eens echt noodzakelijk waren... Dus dit keer koop ik ze pas als de docent aangeef dat ik ze nodig heb en 2ehands!
PeerAppel schreef:Ja stond er vorig jaar bij mij ook. Viel alleen beetje tegen. Dan was het een boek waar je maar 1 hoofdstukje van de 10 van nodig had. Ja sorry maar dan leen ik hem liever bij de mediatheek dan dat ik er weer €50 aan uitgeef.
Wat wordt jullie gemiddelde reistijd? Of gaan jullie toch op kamers, ongeacht het nieuwe leenstelsel? 
Tytonidae schreef:Hallo! Mag ik me hier ook melden?![]()
Ik begin in september hopelijk ook aan een HBO. Waarschijnlijk wordt dit OF Bioinformatica aan de HAN of Gezondheidszorg Technologie aan de Hogeschool Rotterdam! Zijn er hier toevallig ook mensen die een van de bovengenoemde studies gaat doen?![]()
Ik moet wel zeggen dat ik heel erg opkijk tegen de reistijd vanaf mijn woonplaats naar school; in beide gevallen is die 1,5 uur. Ik woon zelf in een dorp wat tussen verschillende locaties van Fontys en Avans inligt, alleen daar bieden ze nou net niet de studies aan die ik wil.Wat wordt jullie gemiddelde reistijd? Of gaan jullie toch op kamers, ongeacht het nieuwe leenstelsel?

Tytonidae schreef:Hallo! Mag ik me hier ook melden?![]()
Ik begin in september hopelijk ook aan een HBO. Waarschijnlijk wordt dit OF Bioinformatica aan de HAN of Gezondheidszorg Technologie aan de Hogeschool Rotterdam! Zijn er hier toevallig ook mensen die een van de bovengenoemde studies gaat doen?![]()
Ik moet wel zeggen dat ik heel erg opkijk tegen de reistijd vanaf mijn woonplaats naar school; in beide gevallen is die 1,5 uur. Ik woon zelf in een dorp wat tussen verschillende locaties van Fontys en Avans inligt, alleen daar bieden ze nou net niet de studies aan die ik wil.Wat wordt jullie gemiddelde reistijd? Of gaan jullie toch op kamers, ongeacht het nieuwe leenstelsel?