ikke schreef:eenitraM schreef:Ik meet land.
Doe mij een paar strekkende meter........![]()
![]()
Haha zoiets.
Rijdende rechter taferelen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Plien91 schreef:Ik ben na mijn afstuderen in 2012 aan het werk gaan als logopedist. Eind 2013 de praktijk waar ik werkte overgenomen en nu dus naast logopedist ook zelfstandig ondernemer én werkgever. Superleuk! Ik werk 3,5-4 dagen met clienten en de resterende tijd besteed ik aan financiële administratie, personeelsmanagement, PR, relatiebeheer, beleidsstukken schrijven, etc. Combi bevalt me erg goed.

Lis_Ol schreef:belle_boef schreef:Ik wild e vroeger dierenarts of politie te paard worden. Nu werk ik in de ggz zorg.
Grappig! ik wou ook een vd 2 worden vroeger
werk nu als verpleegkundige in de GGZ (verslavingszorg)
kosseh schreef:Ik wilde vroeger iets in de zorg gaan doen. Of juf worden van groep 3.
Dat is afgevallen doordat ik dyslecties ben en daardoor het besluit had gemaakt dat het dan niet handig is om de begin dingen van spellen te leren aan kinderen.
Werk achter de kassa in een supermarkt als bijbaan. Ook loop ik stage in het ziekenhuis op de radiologie als laborant. Super leuk en iets wat ik graag wilde in de zorg.

voornamelijk toegespitst op oncologiepatienten, trauma's, kaakoperaties en implantologie (al dan niet in kaken al dan niet in oogkassen of neusholtes
). Daarnaast nog een stukje bijzondere tandheelkunde met (narcose) behandelingen van verstandelijk beperkte en angst patiënten
kan me geen leukere baan wensen!