Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MorganeR schreef:Ik werk in een winkel waar teddyberen worden gemaakt, en sommige kinderen vinden het maar wat leuk om de knuffel van de vulmachine af te duwen... "het sneeuwt!" Zit je daar onder de vulling, kind helemaal blij, ouders weten niet hoe snel ze weg moeten kijken...
Mijn eigen grootste blunder, de vulmachine moet je zelf bijvullen, soort van reverse föhn idee, en ik wou m uit zetten... Oeps, had m'n haren niet vast. Haren worden dat ding in gezogen en zaten de rest van de dag vol met vulling pluisjes.
We hebben ook (onder)broeken voor de beren, en het is zo awkward als jongens het gaatje voor het staartje aan de voorkant doen, want zo hoort dat toch?
smurfje schreef:Geen blooper van mij,
maar werkte in een bouwmarkt, en kwam een keer iemand aan de balie vragen.
Hij was op pad gestuurd om een plintenleertje te halen. Wist die arme man veel dat
het helemaal niet bestond
eilleen333 schreef:Het verbaast mij soms hoeveel mensen bepaalde dingen niet weten. Vaak wel door generatie verschil. Dan denk je als 27 jarige nog jong te zijn, maar dat valt vies tegen soms...
Zo viel een huisgenoot bijna flauw toen ze zag dat ik een bandenwipper gebruikte bij het plakken van haar fietsband. Dat zoiets kon, dat hield ze niet voor mogelijk.
Een andere collega (18 jaar oud) was helemaal verbaasd dat er iets bestond als een floppy disc (en toen voelde ik me even heeeeeel oud, haha)
De blikken van mijn medepassagiers als ik in mijn auto de handmatige choke gebruik om de auto te starten, heerlijk!
En hoe je dergelijke verpakkingen gebruikt om de hoeveelheid schoonmaakmiddel te doseren lukt ook niet helemaal op het werk:
[ Afbeelding ]
eilleen333 schreef:Het verbaast mij soms hoeveel mensen bepaalde dingen niet weten. Vaak wel door generatie verschil. Dan denk je als 27 jarige nog jong te zijn, maar dat valt vies tegen soms...
Zo viel een huisgenoot bijna flauw toen ze zag dat ik een bandenwipper gebruikte bij het plakken van haar fietsband. Dat zoiets kon, dat hield ze niet voor mogelijk.
Een andere collega (18 jaar oud) was helemaal verbaasd dat er iets bestond als een floppy disc (en toen voelde ik me even heeeeeel oud, haha)
De blikken van mijn medepassagiers als ik in mijn auto de handmatige choke gebruik om de auto te starten, heerlijk!
En hoe je dergelijke verpakkingen gebruikt om de hoeveelheid schoonmaakmiddel te doseren lukt ook niet helemaal op het werk:
[ Afbeelding ]
Zoe_97 schreef:eilleen333 schreef:Het verbaast mij soms hoeveel mensen bepaalde dingen niet weten. Vaak wel door generatie verschil. Dan denk je als 27 jarige nog jong te zijn, maar dat valt vies tegen soms...
[ Afbeelding ]
sorry, maar waar heeft die geleefd? ik ben 18 en heb nog jaren met floppy discs gewerkt. toen ik 8/9 was begonnen cd's pas op te koen en ik heb zeker tot mijn 13e spelletjes op floppy discs gespeeld.
Zoe_97 schreef:eilleen333 schreef:Het verbaast mij soms hoeveel mensen bepaalde dingen niet weten. Vaak wel door generatie verschil. Dan denk je als 27 jarige nog jong te zijn, maar dat valt vies tegen soms...
[ Afbeelding ]
sorry, maar waar heeft die geleefd? ik ben 18 en heb nog jaren met floppy discs gewerkt. toen ik 8/9 was begonnen cd's pas op te koen en ik heb zeker tot mijn 13e spelletjes op floppy discs gespeeld.
xPabloBokt schreef:Ik ben 18, bijna 19 en ik heb nog wel degelijk met floppy's spelletjes gedaan haha. We hadden altijd een computerkamer thuis. Twee computers met windows 95 voor mij en m'n broertje, en ons pap de 'hypermoderne' met Windows XP en Need for Speed Hot Pursuit erop
Ik weet nog wel dat ik op die computer een spelletje wilde gaan doen en een CD erin legde. Laatje dicht, had ik hem scheef liggen (op een van de haakjes). Heel die CD naar z'n grootje, alle kleine stukjes door de computerkast heen verspreid en ik schaamde me dood..
eilleen333 schreef:xPabloBokt schreef:Ik ben 18, bijna 19 en ik heb nog wel degelijk met floppy's spelletjes gedaan haha. We hadden altijd een computerkamer thuis. Twee computers met windows 95 voor mij en m'n broertje, en ons pap de 'hypermoderne' met Windows XP en Need for Speed Hot Pursuit erop
Ik weet nog wel dat ik op die computer een spelletje wilde gaan doen en een CD erin legde. Laatje dicht, had ik hem scheef liggen (op een van de haakjes). Heel die CD naar z'n grootje, alle kleine stukjes door de computerkast heen verspreid en ik schaamde me dood..
Zo deed ik een keer een cd in mijn cd speler. Bovenop zat een klep die de cd dan afdekte zeg maar. Ineens vette herrie, knalt dat dekseltje open en vliegt die cd door de kamer. Hilarisch! Wel jammer dat die cd helemaal vernaggeld was en de cd speler het ook niet meer deed, maar wat was dat geestig toen!!