. (ik mest nog 10 keer liever paardenstallen uit
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Ekenna schreef:Netam89 schreef:of in een pluimvee bedrijf werken. Vooral niet met kippen, hoor daar soms verhalen over hoe ze daar te werk gaan niks voor mij.
Ik ben wel benieuwd wat voor verhalen je daar over hoort!Ik werk zelf in pluimveebedrijven met kuikens en kippen.
Sheran schreef:In het riool werken zou ik niet willen. Of 's nachts dingen verkopen in een benzinestation. Ik zou de kriebels krijen.

. Gelukkig word ik opgeleid voor een heerlijke kantoorbaan
liliekska schreef:Ambulance medewerker, en dat terwijl ik dan wel weer bij de politie zou willen.. Lijkschouwer zou ik ook nooit willen worden.
Waarom zou je wel bij de politie willen?Sheran schreef:aadburg schreef:Advocaat in het strafrecht, weten dat iemand zwaar over de schreef is gegaan en dan toch moeten proberen om ze uit de bak te houden...
Ik vind dat dan weer helemaal geen probleem, ik vind het mooi dat iedereen recht heeft op verdediging.
. De Officier van Justitie doet zijn werk ook nog he, en de rechter is prima opgeleid om het goed af te wegen en tot een juiste oplossing te komen. Sheran schreef:Ja, dat ook. Niet dat ik het goedkeur, maar ik kan het wel los zien. Zo'n man doet dat ook niet zomaar. En het is ook niet zo dat je als advocaat je client altijd vrij moet krijgen. Je probeert de oplossing te vinden waar ook de client veel aan heeft. In dit geval gok ik TBS. De Officier van Justitie doet zijn werk ook nog he, en de rechter is prima opgeleid om het goed af te wegen en tot een juiste oplossing te komen.
wel sterk van je hoor, ik weet niet of ik dat los zou kunnen zien!
. Maar je moet behoorlijk rationeel kunnen denken. Ik ben zelf minder gevoelig in mensenzaken dan in dierenzaken. Een dierenmishandelaar zou ik veel en veel moeilijker vinden. Gek eigenlijk he.