Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Femek2902 schreef:Het zal ontzettend gaan afhangen van de n-term.. Als die een beetje laag is dan heb ik niet boven de 3,5 dus een 3 op een centraal examen wat niet mag. Dus dan moet ik sowieso herkansen.. Er is nog wel hoop maar het wordt wel kleiner..
(Kan zijn dat het gewoon allemaal een stuk erger lijkt dan dat het is, maar ik zit op het moment echt niet lekker in mn vel.. Gisteren is mijn oma namelijk overleden en heb dus erg weinig slaap gehad en we gaan deze week een aantal keer richting familie en draait alles eigenlijk om het regelen van de begrafenis.)
Dus er is nog niks verloren hoor.
Maar misschien valt het mee, meestal kijk je zelf te streng na.Arantes schreef:Ah wat balen van natuurkunde bij jullie, ik had er toen ook de grootste moeite mee! Toch een 4,8 eruit kunnen persen en zelfs daar was ik al heel blij meeMaar misschien valt het mee, meestal kijk je zelf te streng na.
En leuk gwnikdus! Lijkt me heel fijn om nu al te weten dat je sowieso de opleiding mag gaan doen.
gwnikdus schreef:Hey! Ik kom er even gezellig bij. Ga komend jaar, als ik slaag natuurlijk, beginnen aan diergeneeskunde in Utrecht. Ben ingeloot via de decentraal, och man wat was ik blij!!
)
Dus nu ik nog.. Eerst maar ff mn examen halen.. (Ik twijfel dr niet aan dat zij het gaat halen dus haar zie je sowieso terug volgend jaar
)
. Ik woon nu nog in Zeist, maar in juli ga ik verhuizen naar Uttecht.
samenwonen dus dat scheelt kwa kamerzoeken nogal :p
(als we slagen)
en qua cijfers kan het nog goed komen we weten de N termen nog niet!