Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Is ook hard nodig trouwens.
) ik probeer echt te lezen en samen te vatten maar ik zit alleen maar uit het raam te staren en aan andere dingen te denken. Is dus niet alleen vandaag zo maar echt altijd, al heel mijn studie lang. Ik vraag me ook af hoe ik zo ver ben gekomen zonder een drol te doen.
T is ook een snert vak, volgens mij was ik onder invloed toen ik deze minor koos.
Hello ladies!

Zeker met het stemmetje er bij 
Het is een van de eerste boeken die ik terug gelezen heb nadat ik een heleboel boeken verplicht heb moeten lezen. (Ondertussen zit ik alweer in de verplichte lectuur
).

Het handige aan die serie is dat het korte afleveringen zijn, ideaal voor een pauze
Maar ik ben bijna klaar met de 4 seizoenen, dus als iemand nog series met korte afleveringen kent?
Nayomie schreef:Nou ja, busvervoer zorgt er deels ook wel voor dat ik laat thuis ben. Als ik 4 uur klaar ben, ben ik half 6 thuis. Ben om half 7 weg om vervolgens 8 uur op school te zijn. Ach ja, met mijn knie en het fietsen zal het wel niet beter zijn
Anders zou ik ook wel een dikke 2 uur onderweg zijn. Hoe komt het dat je zo ver moet? 

Om ze nu op te gaan zoeken is dan weer een beetje verspilling van je tijd.... Maar bij sporten helpt het mij heel goed. (Ondanks dat ik vanochtend niet ben gaan sporten.
)
Lang geleden van mij 

En fietsen is nog goed voor je ook.