Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

?
25% is heel wat namelijk
Druif_01 schreef:Nog even over de opleiding IV/IVK die een aantal hier doen/willen doen. Een klasgenootje van mij heeft ook IV gedaan en heeft daar nu in tertiel 8 van de opleiding (het laatste schoolblok) erg veel profijt van. Uiteraard biedt haar dat ook na de opleiding een hoop mogelijkheden dus ik denk dat dat zeker een goede keuze is zolang er bij de politie geen vacatures zijn.
Ik was op een meeloopdag van die opleiding, en heeel veel wouden bij de politie.. Een paar dachten zelfs dat ze met deze opleiding een soort vooropleiding voor de politie hadden
Natuurlijk heb je wel een voordeel, maar je moet de opleiding niet specifiek doen omdat je bij de politie wil 
Omdat het met de meeloopdag echt heel erg opviel dat een grote groep bij de politie wou
De docent zei ook al (terecht): 'Als je denkt dat je hiermee naar de politie kunt zit je verkeerd, dan kun je nu nog vertrekken naar de politieacademie'

lieveli schreef:Ik heb een vraag voor de agenten hier...
Ik heb een tijdje terug aangifte moeten doen van een aanrijding. De agent die de aangifte deed zat onwijs met me te flirten. En het was geen knappe jonge vent.
Het flirten uitte zich in mij onderbreken in mijn verhaal en zeggen dat bepaalde dingen mij goed zouden staan, vragen of ik een relatie heb, etc.
Ik heb daar uiteindelijk niks mee gedaan maar ben wel met een viezig gevoel naar huis gegaan. Wat kan ik het beste doen wanneer het weer zou gebeuren?