Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Waar gaat je scriptie over als ik vragen mag?
_Summerly_ schreef:Jeetje, wat ben ik blij dat het bij ons toch een stuk relaxter is.Examencommissies en studiecoördinatoren zijn doorgaans heel meedenkend en meewerkend, evenals de docenten overigens. Wij hadden vorig jaar wel een situatie waarin een studente een beetje genaaid werd door haar scriptiebegeleider, maar doordat alles wel volgens de regels was gegaan en ze haar scriptie wel had gehaald, heeft de examencommissie er niets aan gedaan. Dit soort dingen waarin studenten een soort speelbal worden van hun begeleiders heb ik gelukkig nog niet gehoord.
lampjerulez schreef:hoe ging het liz?
Ik moet nog steeds alles inleveren..
ik krijg dat verrekte portfolio niet op de dvd, naja het staat er wel op maar kan het niet meer openen ofzo?
Snap niks van computers
Moet het voor 16:30 inleveren vandaag....
aarg..
N0a schreef:Ik krijg waarschijnlijk donderdag of vrijdag uitslag.. ik ben er zo bang voor. Wil niet helemaal overnieuw beginnen
Anoniem schreef:N0a schreef:Ik krijg waarschijnlijk donderdag of vrijdag uitslag.. ik ben er zo bang voor. Wil niet helemaal overnieuw beginnen
Jij was toch van die beoordeling die waarbij je eerst wel ergens punten voor had en daarna ineens niet??? Dat moet je naast elkaar leggen en in hoger beroep gaan! Alleen dan moet je tekst wel precies het zelfde zijn als toen je er wel punten voor hebt gekregen.