Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) moet ik nog steeds beginnen
Het komt er maar niet van, maar misschien kan ik bij jullie de nodige motivatie vandaan halen
(vind het ook een rottaal ) 
Ik ga er werken met paarden en de mensen van daar spreken enkel Frans dus het wordt een 'cultuurschok' maar mijn Frans zal dus hopelijk wel verbeteren! Amber7777 schreef:Ik meld mij ook!
Mijn vader is van Libanese afkomst en spreekt Libanees (Arabisch) en Frans. Hij sprak met ons altijd Frans maar mijn ouders zijn gescheiden toen ik 6 jaar was en sindsdien zag ik hem amper. De laatste jaren zie ik mijn vader (en zijn kant van de familie) weer wekelijks en heb ik gemerkt dat ik echt géén Frans kan! Daarom vertrek ik 28 februari naar Frankrijk tot in juliIk ga er werken met paarden en de mensen van daar spreken enkel Frans dus het wordt een 'cultuurschok' maar mijn Frans zal dus hopelijk wel verbeteren!
Volgens mij is die het proberen wel waard haha.
. QuanneH schreef:Ik wil graag Noors leren! Jammer genoeg hebben ze op Duolingo geen Noors..
Finliox schreef:Is er hier iemand die Iers leert? Ik ben pas geleden begonnen met wat woordjes leren en het lijkt me heel erg gaaf om de taal de leren spreken. Dus ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die Iers leren of hebben geleerd.

Ik begon eigenlijk daar, maar ik snapte de grammatica niet. Al helemaal niet in combi met het leren van nieuwe woorden want ik kan niet zo goed 2 dingen te gelijk. Dus als ik mijn woordenschat heb uitgebreid wil ik kijken of het me wel lukt, dan kan ik me wat meer op de grammatica focussen.