charlie_x schreef:Aaaah, ik haal mijn boekenpakket in utrecht zelf op. Ik zit in groep 9, jij?
Ik heb al op het rooster gekeken, maar het zegt mij allemaal niets! Hopelijk kan ik het ook vinden!
Heb jij een kamer in Utrecht, of reis je op en neer?
Ja, dat kan ook! Wel een hoop om een dag mee rond te sjouwen, dus hopelijk kun je aan t einde van de dag je boeken ophalen? Ik zit in groep 34. Hoorde van een paar mensen dat ze een paar dagen per week vrij hebben, in eerste instantie was ik echt jaloers, maar bedacht me daarna dat de rest van de week voor hun wss wel erg lange dagen zijn.. Dus misschien is mijn rooster dan ook wel prima
.
Ik reis op en neer, ongeveer 30 à 40 minuten met de bus enkele reis. En jij?[/quote]
Ik moet mijn boeken midden op de dag ophalen, en daarna heb ik de stadswandeling, dus dat is minder haha. Ik ben zelf donderdag vrij, en vrijdagmiddag heb ik alleen een werkcollege. Ik heb dinsdag en woensdag idd twee lange dagen 
De weken daarop kom ik elke dag naar school voor een werk- of hoorcollege, behalve maandag, dat is wel een lange dag. Ach, ik vind het ook wel fijn!
Ik reis 45 minuten met de trein heen, dus ik doe in totaal (als ik naar de uithof moet) er een kleine anderhalf uur over. Het is namelijk nog een stuk fietsen naar de trein :p
Ach, het is goed te doen volgens mij!
Iedereen heel veel succes die maandag al beginnen![/quote]