Maar volgens mij staat de NCOI inderdaad wel hoog aangeschreven maar die opleiding kost totaal 18.000 euro voor 3 jaar
dat heb ik (momenteel) niet. Als het via de werkgever gaat scheelt dat inderdaad wel een hoop. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dat heb ik (momenteel) niet. Als het via de werkgever gaat scheelt dat inderdaad wel een hoop. Nickyyyy schreef:Tazzey, je doet idd veel studiesAlleen maar goed toch! Algemene ontwikkeling kan nooit kwaad
![]()
_jessie, mijn leidinggevende studeert via het NCOI en is erg tevreden. Prijzen zijn idd erg hoog, kan je anders niet via je werkgever studeren? Dat scheelt een hoop geld
Fairytales schreef:Iselda schreef:Dat is echt balen FairytalesHoe lang duurt het voor je de goede binnenkrijgt?
Bij mij gaat het iets beter dan ik had verwacht,
m'n laagste cijfer is een 5.7 en hoogste 7.3, de rest er tussen in. Dus nog even 3 maandjes bikkelen en dan heb ik gewoon mijn vwo certificaten(hoop ik haha)
Ik heb de klantenservice gebeld.. ze gingen nu kijken of ze zo snel mogelijk de nieuwe cursus toe kunnen sturen, maar dat gaat nog wel een aantal dagen duren waarschijnlijk.
Oohh nog 3 maanden, dat schiet aardig op zeg!
Tazzey schreef:Nickyyyy schreef:Tazzey, je doet idd veel studiesAlleen maar goed toch! Algemene ontwikkeling kan nooit kwaad
![]()
_jessie, mijn leidinggevende studeert via het NCOI en is erg tevreden. Prijzen zijn idd erg hoog, kan je anders niet via je werkgever studeren? Dat scheelt een hoop geld
Ik doe WO rechten en dat is echt mijn hoofddoel die gaat ook voor alles. Daarbij doe ik een kleine cursus spelling en grammatica omdat ik dat echt nodig heb voor mijn studie.
De natuurkunde master heb ik erbij gepakt voor de lol, als ik daar eens een uur per dag aan zou besteden dan vind ik dat prima. Ik heb ook geen doel voor mezelf van wanneer ik die zou willen afronden en OF ik hem zou willen afronden. Ik vind het gewoon heel interessante materie en wil verder gaan waar ik ooit met de bachelor gestopt ben. De één leest een boek en ik lees dit
De studie lijkt mij achteraf toch wel pittiger dan ik mij had voorgesteld!
anders is het voor mij onbetaalbaar.Nickyyyy schreef:Djonah, op de antwoorden wil ik nog even terugkomen. Enige waar antwoorden instaan is in mijn werkboek, krijg geen andere antwoorden aangeleverd van docenten of iets. Denk dat ik het op verkeerd verwoorde of dat je mij verkeerd begreep.
Ik hoop in maartmijn eerste examen te gaan doen
Ilja000 schreef:Hai Sunshine. Ik heb Burgerschap en SAW1 al gedaan, voor de opleiding MMZ4 gehandicaptenzorg. Saw was geloof ik multiple choice. Heel goed lezen. Het komt soms op kleine details aan. Soms ook totaal niet. Met burgerschap kwam ik bijna tijd te kort, SAW1 heb ik nog moeten wachten tot ik de zaal mocht verlaten.
Ik heb periode 1 ook afgerond. Ik studeer overigens iets anders. Ik doe de lessen die bij een examen horen, doe dan dat examen en ga dan door met de volgende lessen.
Zoolgangster schreef:Zo, 20 minuutjes terug mijn huiswerk ingestuurd... mijn dochter heeft me een taart beloofd als ik een 9,5 haal...

Wat veroorzaakt de meeste stress nu? Dat je het eng vindt om de examens te maken, bang voor het falen of vindt je de stof te moeilijk?
Iselda schreef:Uitvaartverzorger zou ik denk ik ook niet kunnen, ik zou ook bij iedere uitvaart in tranen uitbarsten ben ik bang..
Maar wel een goed beroep, er is toch iemand die het moet doen![]()
Mag ik vragen hoezo je voor die opleiding hebt gekozen?