Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chivaldi schreef:Gefeliciteerd! voor degene die niet van de eerste keer zijn geslaagd.. hoeveel lessen hebben jullie daarna genomen voor het herexamen?
DPTomboy schreef:Super, gefeliciteerd!!!
Wat fijn dat je lekker kon rijden, dat scheelt heel veel!
Mijn les vandaag ging wel okee, maar sinds ik een bepaalde fout maakte op mijn eerste examen wil het niet meer goed door de spanning die ik dan heb, na een paar keer ging hij pas zoals het hoort..
Nu hoop ik dat het morgen op mijn examen goed gaat of nog beter, dat ik er helemaal niet kom :p
Doanique schreef:Hoi allemaal...
Ik ga huilen. Ik zit autotheorie te leren en ik snap er niks van, ik doe volgens mijzelf alles logisch en ook al leggen ze het uit dan zak ik alsnog met 23 fout ofzo... Ik spoel zo echt 1200 euro door de wc...
Ik snap er echt niks van... In mijn ogen rem je toch als er 25 ganzen over proberen te steken, nee in de ogen van het CBR laat je dan je gas los.
Vervolgens staat op hun site als er een auto tegemoetkomt op een smalle straat dan rem je. Ik zie een plaatje van allemaal geparkeerde auto's en daar moet ik langs, maar er komt iemand tegemoet. Dus ik klik op A, remmen, is het B, gas loslaten... Hoe kan dat nou...