Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dat was bij mij tenminste. Is niet voor te bereiden, als je antwoorden "klaar" hebt gaan ze zo doorvragen dat ze er zeker achter komen als het niet klopt enz. Dus gewoon relax en antwoorden wat bij jou past.

Tweede keus heb ik biologie, maar eigenlijk twijfel ik daar aan... Voor bio sta ik ingeschreven in Leiden en Wageningen (want ik kan niet kiezen
) Leiden is lekker dichtbij, maar Wageningen scoort beter en de sfeer is daar heel fijn. Bio in Groningen sprak me eigenlijk ook wel aan
Tweede keus is echt moeilijk, want alles is het weer nét niet, of de studie is leuk maar de beroepen die je ermee kan doen niet 

ze willen gewoon weten wat voor persoon je bent
wanneer zijn de selecties?
ik heb nog 2 weken en dan laatste Toetsweek, gevolgd door de herkansingen en dan is het tijd voor het examen.horsiegek schreef:Ik heb een hele mooie samenvatting voor natuurkunde. Van boven en onderbouw. Zal m naar je sturen pb even je email adres. Het is namelijk een pdf. Ik moet dit jaar ook natuutkunde en scheikunde halen.
sofiexx schreef:horsiegek schreef:Ik heb een hele mooie samenvatting voor natuurkunde. Van boven en onderbouw. Zal m naar je sturen pb even je email adres. Het is namelijk een pdf. Ik moet dit jaar ook natuutkunde en scheikunde halen.
zou ik hier ook geruik van mogen maken?
sofie0208@hotmail.com