Het nest vond ik ook niet zo ontzettend vreselijk haha, ik heb iig heerlijk geslapen op de banken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het nest vond ik ook niet zo ontzettend vreselijk haha, ik heb iig heerlijk geslapen op de banken
Maarja jij had natuurlijk eerst dat andere huis nog, ik zat er vanaf t begin en was er al aan gewend zegmaar
misschien kan je een mailtje schrijven naar diegene die de voorlichting geeft of naar je SLB'er? dat je vraagt of de info ook opgestuurd kan worden via mail? (neem aan dat je er wel een mail over hebt gehad...) Ballard_L schreef:owke, ja dat valt nog te doen...en je kan nog thuis blijven wonen, dus dat is wel chill![]()
ik zou niet meer weten welke info je kreeg bij de voorlichting van praktijklessen, want daar ging het over toch? Denk dat het gaat over wat je moet doen of kunt verwachten ofzo? Denk dat je het dan wel kan laten opschrijven, maar ik weet het niet zeker...is alweer een tijdje geledenmisschien kan je een mailtje schrijven naar diegene die de voorlichting geeft of naar je SLB'er? dat je vraagt of de info ook opgestuurd kan worden via mail? (neem aan dat je er wel een mail over hebt gehad...)
die kan je vast verder helpen
Ballard_L schreef:ja precies, dan is het wel nutteloos...ik zou iig even je slb'er mailendie kan je vast verder helpen
zo leuk! Wij moeten met een module naar het PMO op elke vrijdag...alleen vandaag niet dan
is Cor nog steeds diegene die les geeft? Hij is zo cool