HBO Diermanagement

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Smee__

Re: HBO Diermanagement

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 22:26

Corine (xxLady)is bij ons in het groepje gekomen en wij hadden echt een geniale groep :)) Het nest vond ik ook niet zo ontzettend vreselijk haha, ik heb iig heerlijk geslapen op de banken :D

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 09:43

Haha naja het was niet zo dat het echt super ranzig was ofzo, maar gewoon niet schoon en niet netjes. Maarja dat zijn typische studentenhuizen dus ik vond het ook niet heel erg. Overal stonden bierflesjes, het stonk, werd nooit schoongemaakt volgens mij, zat geen deksel op doucheputje dus er kwam een rioolgeur uit, de wastafel in de badkamer werd gebruikt als wc door de jongens, er is een dildo gevonden die andere mensen een jaar kwijt waren, er hingen nog kerstkaarten in een kast terwijl kerst toch écht al lang voorbij is, overal stof etc etc....
Maar het was wel heel gezellig en ik heb liever een gezellige groep in een ietwat vies huis dan een stomme groep in een netjes huis!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 09:45

Oh ik had ook echt niet verwacht dat we in een schoon huis terecht zouden komen :') Maarja jij had natuurlijk eerst dat andere huis nog, ik zat er vanaf t begin en was er al aan gewend zegmaar :+

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 10:39

Lukt het aanmelden bij jullie op SIS al ?

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 11:02

Heb het thuis niet meer geprobeerd. Ik ga morgen wel gewoon om 9.00 naar die les, hopelijk lukt het dan wel!

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 11:29

Ik heb voor de rest alles af dus ga niet naar die les, wat zeggen jullie 3 uur reizen voor 3 kwartier voorlichting doen of niet?

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 14:20

Wat voor voorlichting is het? Ga je trouwens geen kamer zoeken? Is wel slopend om heen en weer te blijven reizen...

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 14:34

Voorlichting praktijklessen ofzo geloof ik !

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 15:09

Het is anderhalf uur heen en anderhalf uur terug is prima te doen, alleen voor driekwartier zit ik wel een beetje te twijfelen..

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 20:04

Ik kan ook iemand anders de belangrijke dingen laten opschrijven, is dat slim of kan ik beter zelf gaan?

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:03

owke, ja dat valt nog te doen...en je kan nog thuis blijven wonen, dus dat is wel chill :)

ik zou niet meer weten welke info je kreeg bij de voorlichting van praktijklessen, want daar ging het over toch? Denk dat het gaat over wat je moet doen of kunt verwachten ofzo? Denk dat je het dan wel kan laten opschrijven, maar ik weet het niet zeker...is alweer een tijdje geleden :P misschien kan je een mailtje schrijven naar diegene die de voorlichting geeft of naar je SLB'er? dat je vraagt of de info ook opgestuurd kan worden via mail? (neem aan dat je er wel een mail over hebt gehad...)

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 21:05

Ballard_L schreef:
owke, ja dat valt nog te doen...en je kan nog thuis blijven wonen, dus dat is wel chill :)

ik zou niet meer weten welke info je kreeg bij de voorlichting van praktijklessen, want daar ging het over toch? Denk dat het gaat over wat je moet doen of kunt verwachten ofzo? Denk dat je het dan wel kan laten opschrijven, maar ik weet het niet zeker...is alweer een tijdje geleden :P misschien kan je een mailtje schrijven naar diegene die de voorlichting geeft of naar je SLB'er? dat je vraagt of de info ook opgestuurd kan worden via mail? (neem aan dat je er wel een mail over hebt gehad...)

Inschrijven voor modules hebben we al wel gehad. Ik weet niet precies waar die voorlichting morgen overgaat, maar als het is hoe de lessen worden ingedeeld en wat er wordt verwacht vindt ik het erg jammer om er dan heen te gaan..

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 21:23

ja precies, dan is het wel nutteloos...ik zou iig even je slb'er mailen ;) die kan je vast verder helpen :)

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 21:27

Ballard_L schreef:
ja precies, dan is het wel nutteloos...ik zou iig even je slb'er mailen ;) die kan je vast verder helpen :)

Ze zei in les dat het wel moest omdat 'voorlichting' is maar denk dat het meer is omdat er anders niemand komt. Heb diegene die het geeft al mailtje gestuurd, maar ik twijfel sterk of ik ga of niet

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 18:38

Voorlichting was niet heel erg nuttig, maar wat wél handig was is dat je ingedeeld bent in groepen, groep A en B. Dit bepaalt wanneer je praktijklessen moet volgen. Op ons rooster staat vrijdag bijvoorbeeld iets van: Nordw. PrA ofzo. (weet niet precies meer wat er staat, maar iets in die trant) Dat betekent groep 'A'. Degenen die in groep A zitten hebben dan praktijkles. Ik zit in groep B dus ik heb dan vrij. Ik moet naar de praktijkles wanneer er op ons rooster staat: Nordw. PrB, want dit is namelijk voor groep 'B'. Jij hebt dus de groepenindeling gemist, maar ik denk dat je dat ook wel ergens kunt navragen of dat het ergens op internet komt te staan ofzo. Dus je hebt niet veel gemist vind ik !

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 18:54

Yay, ik sta in de krant met het tamponhappen van de introweek..... :+ _O-

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 18:55

hahah echt? in het fries dagblad? :P

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-13 10:46

Hahahahah geniaal, ik moet zo weer richting school vanmiddag praktijk..

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 12:49

Nee was de huis aan huis krant haha :P

Ik heb net twee uur lang hoorcollege gehad, nu tussenuur tot 13:45 en dan weeer twee uur hoorcollege :+

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 13:01

aaah praktijkles :) zo leuk! Wij moeten met een module naar het PMO op elke vrijdag...alleen vandaag niet dan :P

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 14:29

Ballard_L schreef:
aaah praktijkles :) zo leuk! Wij moeten met een module naar het PMO op elke vrijdag...alleen vandaag niet dan :P

Jaaa lekker dichtbij ook! :D

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 14:35

Haha ja idd :) is Cor nog steeds diegene die les geeft? Hij is zo cool :D

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-13 17:54

Jaaa ! Cor geeft nog les echt super leuk ! :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 20:14

Cor is zo leuk! Heb op het AOC praktijk gehad van hem, op het MBO toen. :j

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 15:57

Haha het Nest ken ik wel ja:P
Ik loop nu stage voor de cursus paraveterinair en het is echt superleuk.

Zijn hier ook mensen die hun paard in de buurt van Leeuwarden hebben gestald?