Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kaus schreef:dyoka schreef:Nee haha.
Ik weet het nog niet echt, wil al heel lang geneeskunde doen maar dat is ook zo'n lange, moeilijke studie...
Dus ik weet het nog niet echt.
![]()
Dacht ik eindelijk een psychologie maatje gevonden te hebben

heb werkenlijk nog geen idee wat ik wil doen. Sowieso geen (dieren)geneeskunde of iets andees waar je echt mensen moet helpen etc.
Robin_Rikkie schreef:Met mijn cito kon ik alles gaan doen maar ik wilde niet meer dan VWO en dir gaat me goed af dusja hahaheb werkenlijk nog geen idee wat ik wil doen. Sowieso geen (dieren)geneeskunde of iets andees waar je echt mensen moet helpen etc.
Biologie (het vak) vind ik evht super dus mss iets met een lab of wetenschap of iets.
Ik zit op mobiel duss typfouten + langzaam
Robin_Rikkie schreef:Met mijn cito kon ik alles gaan doen maar ik wilde niet meer dan VWO en dir gaat me goed af dusja hahaheb werkenlijk nog geen idee wat ik wil doen. Sowieso geen (dieren)geneeskunde of iets andees waar je echt mensen moet helpen etc.
Biologie (het vak) vind ik evht super dus mss iets met een lab of wetenschap of iets.

Isa schreef:Robin_Rikkie schreef:Met mijn cito kon ik alles gaan doen maar ik wilde niet meer dan VWO en dir gaat me goed af dusja hahaheb werkenlijk nog geen idee wat ik wil doen. Sowieso geen (dieren)geneeskunde of iets andees waar je echt mensen moet helpen etc.
Die kant wil ik denk ik ook n beetje uitgaan
kreeg je allemaal snoep enzo