Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
?
Vind Wageningen nu al erg gezellig
Heb je je wel al ingeschreven voor de AID? Doen hoor! 
, dwz ik heb me ingeschreven voor de hospiteeravond voor kamer 302, ben heel benieuwd!
Kwam denk ik omdat ik toen nog te veel bezig was met andere kamers ofzo.
AID is idd heel gezellig, ik had me opgegeven als mentor maar ben helaas uitgeloot
Maar ik ben lid bij SSR-W dus ga daar wel gewoon iedere avond heen
Natuurlijk ook dingen als Statistiek maar ja, dat heb je overal :p 
[***] schreef:Hey!
Ik dacht ik geef dit topic weer even een schop. Wie komen er nou allemaal a.s. september in wagga studeren? Al zin in de AID?
Kim, is het inmiddels gelukt een kamer te vinden?jammer dat je het bij ons niet geworden was.

en sowieso om te beginnen haha
) gewoon leuke contacten op te doen.

ik heb wel van meerdere mensen gehoord dat ze ratjes hebben en dat dat goed te doen is! En over weinig mensen kennen: waarom sluit je je niet aan bij een sportvereniging? Ik zit zelf bij de archery club en heb een tijd gefrisbee'd, allebei erg gezellig 
Celine1996 schreef:Hallo, ik kom even binnenvallen
Ik heb vrijdag gehoord dat ik ben uitgeloot voor diergeneeskunde en nu ga ik komend jaar dierwetenschappen studeren in Wageningen. Nu ben ik wel dringend op zoek naar een kamer...
Tot nu toe nog niets gevonden. Hebben jullie misschien tips?
) zit nog een WUR student en 3 CHE studenten. Ik kan je evt. de link sturen. [***] schreef:@Kim de feesten gaan de laatste dag door tot het ontbijt dus je kan altijd daarna nog terugkomen ;D
@demo_love ik denk ook af en toe 'ik wil een huisdier' maar besluit toch steeds dat ik het er te druk voor heb :p ik zit nml wel bij een vereniging, SSR-W, waar ik het enorm naar m'n zin heb dus veel tijd in steekik heb wel van meerdere mensen gehoord dat ze ratjes hebben en dat dat goed te doen is! En over weinig mensen kennen: waarom sluit je je niet aan bij een sportvereniging? Ik zit zelf bij de archery club en heb een tijd gefrisbee'd, allebei erg gezellig
@celine jammer dat je bent uitgeloot voor diergeneeskunde. Maar je krijgt het hier vast ook naar je zin! Op mijn gang in duivendaal is atm geen kamer vrij, maar er komen vrij regelmatig idd kamers vrij in duivendaal
de eerste drie weken word je veel verwacht, maar daarna is het zo'n 2x per periode bar staan en 2x helpen met koken. Of receptie lopen (serveren met fancy dinertjes van afgestudeerden, wat al helemaal niet vaak hoeft), of de lunch verzorgen. Je moet 2 van die 4 taken kiezen. [***] schreef:Bij ons vallen de verplichtingen heel erg mee hoorde eerste drie weken word je veel verwacht, maar daarna is het zo'n 2x per periode bar staan en 2x helpen met koken. Of receptie lopen (serveren met fancy dinertjes van afgestudeerden, wat al helemaal niet vaak hoeft), of de lunch verzorgen. Je moet 2 van die 4 taken kiezen.