Horse_xx schreef:Gaan er nog veel naar Groningen?
ik ga naar groningen, toevallig morgen een kennismakingsdag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ronaa94 schreef:Aibelle schreef:Ik ga naar de kunstacademie in Den Bosch, AKV St Joost, om Illustratie te studerenBlijf gewoon thuis wonen want het is maar 45 minuten met de trein.
Wat gaaf! Die kunstacademie waren we geloof ik nog niet tegengekomen in dit topic
Ik roep altijd dat als ik in iets creatiefs goed was ik zo graag naar de kunstacademie zou willen, vind het allemaal zo leuk maar kan het gewoon niet
xMathilde schreef:Had je topic gezien ja! Succes in ieder geval, denk maar zo zij is echt niet beter dan jou hoor! Je had het toch van te voren aangegeven dat je school dan al was begonnen.
Ik ga niet mee doen aan de intro week, die in Den Bosch is geregeld vanuit een studentenvereniging en heb niet (meer) de behoefte om daar bij te gaan
Zie dat je ook naar DB gaat, grapje hahaMaargoed ik ga naar de HAS en die organiseren dus geen aparte intro.
en dat begint natuurlijk al vanaf het begin!
Laura01234 schreef:ik heb me voor elke intro ingeschreven die er maar was![]()
mijn motto is zoveel mogelijk leuke mensen leren kennenen dat begint natuurlijk al vanaf het begin!
ik ga mee doen aan de UIT week (Utrecht), iemand hier ook?
en dan ook nog aan een introductiekamp van mijn studie zelf
echt balen! Danique_G schreef:Laura01234 schreef:ik heb me voor elke intro ingeschreven die er maar was![]()
mijn motto is zoveel mogelijk leuke mensen leren kennenen dat begint natuurlijk al vanaf het begin!
ik ga mee doen aan de UIT week (Utrecht), iemand hier ook?
en dan ook nog aan een introductiekamp van mijn studie zelf
Is die UIT week vanuit de HU?
Quir schreef:De intro op de has is echt verschrikkelijk. Echt een studenten vereniging intro, dus ontgroening...
Meeste intro's worden door school.of studie vereniging georganiseerd, veel beter en leuker.
Sem_ schreef:Ik weet eigenlijk niet 100% zeker of Avans een eigen intro vanuit school organiseert, in het
jaarrooster staat wel een introductie week/dag, maar ik heb daar verder nog geen informatie over
gehad. Ik merk het vanzelf wel!Mooi dat het is gelukt met je stufi!
Laura01234 schreef:Danique_G schreef:
Is die UIT week vanuit de HU?
De UIT week wordt georganiseerd vanuit de HU en de Universiteit van Utrecht door (oud)studenten
)