Nynke1 schreef:Nou aangezien ik even met wat stress zit meld ik me hier ook maar. Ik doe sportmarketing en heb als het goed is 1 juli diploma uitreiking. Maarrr ik ben nu bezig met een onderzoeksrapport en moet vandaag en morgen een enquête afnemen. Vandaag voor de 1e jaars op mijn afdeling dus dat is nog wel te doen maar morgen bij de 1e jaars op een andere school, en ik schijt hem gewoon te erg
. Iemand een tip
?
Gewoon doen! Dat is de enige tip die ik heb.
Hoeveel enquêtes moet je afnemen? Bij veel enquêtes kan je iemand meevragen die je kan helpen

@ marleen: interessant! De omschrijving komt ongeveer overeen met wat ik had verwacht, alleen het psychologische gedeelte had ik niet bedacht. En bij GGZ denk ik niet meteen aan de bebouwing, dus daar ging ik de fout in. Wel heel gaaf! Ik heb laatst een onderzoek gedaan naar het gevoel van veiligheid (subjectieve veiligheid) van de woonomgeving. Maar dat is vooral hoe mensen het ervaren, en niet hoe veilig iets echt is.
. Ik doe sportmarketing en heb als het goed is 1 juli diploma uitreiking. Maarrr ik ben nu bezig met een onderzoeksrapport en moet vandaag en morgen een enquête afnemen. Vandaag voor de 1e jaars op mijn afdeling dus dat is nog wel te doen maar morgen bij de 1e jaars op een andere school, en ik schijt hem gewoon te erg
?
. Moet morgen naar een andere school die wilde ik ook digitaal doen en dat mocht niet. Dom gedoe.
.
. Daarom zou via de mail ook veel makkelijker zijn maar ja.. Studie coach doet moeilijk daarover. 

andere moment
Denk dat ik mijn PVA ook wel 10 keer aan mag gaan passen straks..
Vind het echt spannend/eng om zo'n groot onderzoek in mijn eentje te moeten doen, helemaal omdat ik ook aas op een baan bij die organisatie, dat verhoogt de druk ook nog eens om echt iets af te leveren.