1e jaars HBO/universiteit (2012-2013)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 10:45

Jodieee schreef:
Galley, wat voor een opleiding doe je?

Ik doe dit jaar HBO werktuigbouw, intro is met alle engineering..

Mette

Re: 1e jaars HBO/universiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:33

Ik start dit jaar met Psychologie, ook in utrecht. Helaas heb ik de UIT-week ook gemist, en verder heb ik nog helemaal niks geen info gehad!

Ben ik hiermee de enige? Ik weet geen startdatum/geen boekenlijst/geen rooster.. Op studielink staat wel gewoon dat ik ingeloot ben en ik heb mijn plaats verzilverd. Ik heb thuis ook allemaal info gekregen over verenigingen en de UIT-week, maar verder nog niks :oo

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:42

Mette schreef:
Ik start dit jaar met Psychologie, ook in utrecht. Helaas heb ik de UIT-week ook gemist, en verder heb ik nog helemaal niks geen info gehad!

Ben ik hiermee de enige? Ik weet geen startdatum/geen boekenlijst/geen rooster.. Op studielink staat wel gewoon dat ik ingeloot ben en ik heb mijn plaats verzilverd. Ik heb thuis ook allemaal info gekregen over verenigingen en de UIT-week, maar verder nog niks :oo

Ik heb ook nog steeds niks gehad van Utrecht! Inderdaad ook op studielink staat dat ik toegelaten ben. En ik heb gisteren een brief ontvangen met mijn collegekaart. Ik had ze een mail gestuurd of ik nog informatie zou krijgen, en ik zou een welkomstenvelop krijgen. Deze heb ik alleen nog niet ontvangen en de tijd begint wel te dringen.. Dat van de UIT-week en verenigingen heb ik trouwens ook helemaal niet gehad.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:52

Wat apart zeg dat jullie nog niets hebben gehad, kan me voorstellen dat je nu toch wel wat meer info wilt hebben :S

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:55

Hier nog iemand die niet weet waar ze aan toe is :(

Heb alle mailtjes gecheckt, alle sites en bestanden maar ik heb geen idee waar ik morgen heen moet en hoe laat ik er moet zijn. Het enige wat ze loslaten is dat ik tot circa half 6 op school zit. Maar of dat vanaf 9 of 10 of 2 is...GEEEN IDEE. Morgen krijg ik meer info over mijn introdagen in de Ardennen woensdag, donderdag en vrijdag. Ik weet alleen in welke groep ik ingedeeld zit maar niet in welke klas ik zit ofzo. Lekker begin van het schooljaar weer :n

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:56

Zoo dat begint lekker :S

Ik wil heel graag weten in welke tutorgroep ik zit.. ivm het rooster...

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:00

Pff, vreselijk, dat je geen idee hebt waar je aan toe bent...

Ik heb mijn rooster en alles al, maar bij mij is er onduidelijkheid over wanneer ik de boeken op kan halen.
Laatst bijgewerkt door Thrive op 20-09-23 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:02

Ik begin 4 september met het schakeljaar voor de master onderwijskunde. Ik heb ook nog geen info gehad, maar het rooster staat wel al online. Dus ik wacht rustig af.

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:02

27 augustus begint mijn introductie kamp :)
ik ga fysiotherapie studeren

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:03

Er staat in de brief, zorg dat je op tijd aanwezig bent, het programma krijg je op de locatie. Wat is op tijd, waarom kunnen ze niet gewoon een programma opsturen? Dan weet iedereen waar ie aan toe is

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:11

Lekker dan dat je voor dat ene boekje naar Groningen moet! Raar oo kdat ze het niet aan iemand anders door kunnen geven. Rooster heb ik wel (al is het wel in concept) maar er wordt veel met tutorgroepen gewerkt en als je in groep 1-20 zit moet je bijv. de eerste vrijdag wel en als je in een andere zit ben je die vrijdag vrij.. En aangezien we een hond hebben waar ik oppas voor moet regelen is het niet echt handig dat ik dat nog niet weet. Maargoed :)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:36

Sappos schreef:

Heb alle mailtjes gecheckt, alle sites en bestanden maar ik heb geen idee waar ik morgen heen moet en hoe laat ik er moet zijn. Het enige wat ze loslaten is dat ik tot circa half 6 op school zit. Maar of dat vanaf 9 of 10 of 2 is...GEEEN IDEE. Morgen krijg ik meer info over mijn introdagen in de Ardennen woensdag, donderdag en vrijdag. Ik weet alleen in welke groep ik ingedeeld zit maar niet in welke klas ik zit ofzo. Lekker begin van het schooljaar weer :n

ook HvA toch? ik heb ook niks niks gekregen, enkel een mail dat het vanaf midden augustus komt

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:43

Ahh, dat lijkt me echt niet fijn, om nu nog niks gehoord te hebben.
Ik heb gelukkig alle info al binnen, over intro week, boekenlijst..
Weet nog geen klas, maar dat komt in de intro week! :)

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:44

Ohh nou ik ben dus niet de enige! Ik heb ook nog geen college kaart ofzo gehad. Ik ga dus ook maar is mailen met de uu.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 13:16

Ik heb alleen nog mijn studenteninfo en de info over mijn intro. De boekenlijst heb ik ook wel overigens.
Maar mijn rooster komt morgen denk ik wel oid.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 13:21

Damelza schreef:
Sappos schreef:

ook HvA toch? ik heb ook niks niks gekregen, enkel een mail dat het vanaf midden augustus komt

Jep, anders moet je de school even bellen (de studenten administratie) want ik kreeg een mail dat we begin augustus meer informatie kregen over introductieweek en rond 12 augustus wist ik nog niets. Ze zeiden dat ze achterliepen op schema en de informatie zou zo snel mogelijk toegestuurd worden. Nouja een dag erna had ik het inderdaad maar ik word nog steeds niet wijzer van "kom op tijd" als ik geen tijd heb gekregen. Ga jij ook naar de Ardennen?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 13:31

nee wij gaan niet naar de ardennen :n was wel leuk geweest, maar ben dus wel benieuwd wat wij gaan doen. In de mail stond inderdaad dat rond 8 augustus alles zou worden verstuurd maar later kreeg ik weer een mail dat dat foute info was en dat het midden augustus zou worden verstuurd. Nu woon ik wel in een dorp waar altijd alles wat later komt maar ben nou wel benieuwd. Vind een week van te voren eigenlijk een beetje te laat

Jodieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 13:55

IK WEET HET!

Jodieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 13:56

haha je boekenlijst kun je po studystore vinden :), of sociale wetenschappe b...balbal bla en dan psychologie jaar 1

en 3 september 9:00 begint onze intro week, verplicht!
Er is alllen nog geen verder info beschikbaar

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 14:00

Jaa ik vind het nu ook allemaal net _O-
De boekenlijst die ik had gevonden was dus toch goed gelukkig.

Jodieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 14:01

hahaha xD :P mooi, maar de boeken zijn nog niet leverbaar :( heel irritant --'

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 14:07

Heb jij al wel een studentnummer/gebruikersnaam/wachtwoord gehad Jodieee?

Jodieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 14:37

jap alles al... was het ook allemaal al weer kwijt xD maar is inmiddels weer terug :P

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 14:43

Damelza schreef:
Sappos schreef:

Damelza welke opleiding ga jij doen ?
En ook eerste jaars? :D

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 15:08

media, informatie & communicatie , eerste jaars inderdaad :))