Jodieee schreef:Galley, wat voor een opleiding doe je?
Ik doe dit jaar HBO werktuigbouw, intro is met alle engineering..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mette schreef:Ik start dit jaar met Psychologie, ook in utrecht. Helaas heb ik de UIT-week ook gemist, en verder heb ik nog helemaal niks geen info gehad!
Ben ik hiermee de enige? Ik weet geen startdatum/geen boekenlijst/geen rooster.. Op studielink staat wel gewoon dat ik ingeloot ben en ik heb mijn plaats verzilverd. Ik heb thuis ook allemaal info gekregen over verenigingen en de UIT-week, maar verder nog niks
Sappos schreef:Hier nog iemand die niet weet waar ze aan toe is
Heb alle mailtjes gecheckt, alle sites en bestanden maar ik heb geen idee waar ik morgen heen moet en hoe laat ik er moet zijn. Het enige wat ze loslaten is dat ik tot circa half 6 op school zit. Maar of dat vanaf 9 of 10 of 2 is...GEEEN IDEE. Morgen krijg ik meer info over mijn introdagen in de Ardennen woensdag, donderdag en vrijdag. Ik weet alleen in welke groep ik ingedeeld zit maar niet in welke klas ik zit ofzo. Lekker begin van het schooljaar weer
Damelza schreef:Sappos schreef:Hier nog iemand die niet weet waar ze aan toe is
Heb alle mailtjes gecheckt, alle sites en bestanden maar ik heb geen idee waar ik morgen heen moet en hoe laat ik er moet zijn. Het enige wat ze loslaten is dat ik tot circa half 6 op school zit. Maar of dat vanaf 9 of 10 of 2 is...GEEEN IDEE. Morgen krijg ik meer info over mijn introdagen in de Ardennen woensdag, donderdag en vrijdag. Ik weet alleen in welke groep ik ingedeeld zit maar niet in welke klas ik zit ofzo. Lekker begin van het schooljaar weer
ook HvA toch? ik heb ook niks niks gekregen, enkel een mail dat het vanaf midden augustus komt
Damelza schreef:Sappos schreef:Hier nog iemand die niet weet waar ze aan toe is
ook HvA toch? ik heb ook niks niks gekregen, enkel een mail dat het vanaf midden augustus komt