Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Voor de hele scriptie gebruik ik een stuk of 50 daarvan, maar zelfs nu ik bijna klaar ben ben ik nog niet uitgezocht en komt er iedere keer wel weer een referentie bij
.
.
Ik ben de Master Communicatie en Beïnvloeding aan het afronden aan RU Nijmegen. Ik schrijf mijn scriptie over de overtuigingskracht van evidentiesoorten in gezondheidsvoorlichting en het effect van opleidingsniveau hierop. Mijn onderzoeksvoorstel is goedgekeurd maar nu moet ik mijn materiaal gaan opstellen en het experiment afnemen.. Probleem is dat ik het uitstel maar ondertussen wel een enorme druk voel... (daarbijloopt de begeleiding bar slecht..) Motivatie is dus 0, misschien heb ik wat aan dit topic
Leuk trouwens om jullie onderwerpen te lezen, zo verschillend!
(Dat zou namelijk al de 3de keer zijn) *Fingers crossed
) tot aan de definitieve uitwerking. Moeilijk vind ik ook dat er totaal geen richtlijnen zijn. Een scriptie van 10 pagina's kan worden goedgekeurd, maar 1 van 100 ook.
Maar goed, nog een keer gemaild, en nu kort alvast iets via mail.
.
. Ik heb er wel een paar gebruikt, maar dan altijd de originele artikelen waarop het is gebaseerd erbij gezocht.
.
. Meer heb ik echt niet nodig gehad. Mijn begeleider had er ook niets over op te merken, dus ik vermoed dat het wel goed is zo
saartjuh88 schreef:Ja Zap klinkt inderdaad tijdrovend of niet.