Hatelijk!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Astaloca schreef:Winged schreef:Jeetje 85... Wel al uitgenodigd op gesprek?
Ik heb donderdag gesprek in Doetinchem, om 4 uur. Eerst vriendje om 12 uur op het vliegtuig zetten op Schiphol en daarna dus door. Nog iemand op de tussenweg tijd voor een bak koffie ofzo? Heb je wel een meisje die nog even wat moet slikken
Waar dan in D'chem?misschien kan ik je tips geven? Btw.. jij woont toch in het noorden?
Winged schreef:Jeetje 85... Wel al uitgenodigd op gesprek?
Ik heb donderdag gesprek in Doetinchem, om 4 uur. Eerst vriendje om 12 uur op het vliegtuig zetten op Schiphol en daarna dus door. Nog iemand op de tussenweg tijd voor een bak koffie ofzo? Heb je wel een meisje die nog even wat moet slikken
ruitje schreef:Ik heb serieus nog zitten twijfelen of ik dat misschien als tussenbaan wilde doen, maar jouw verhalen helpen wel PatPen
ruitje schreef:Vertel vertel!
Ik heb zojuist mijn 6e sollicitatie voor deze week eruit gedaan, zaten ook al wel wat oudere vacature's bij, maarja, ben pas zoekende sinds 1 maart dus nog niet echt actief gezocht. Er zijn toch nog wat leukere dingen dan ik dacht, maargoed, met mij nog 100 mensen natuurlijk...
ruitje schreef:Pfoei.... Ik had eerst ook een heel erg nette rustige opmaak van mijn CV, heb nu als watermerk( dus dan zie je het heel erg licht op de achtergrond) een bewerkte foto van mezelf gedaan. Ik denk, dan zien mensen dat ik handig ben, creatief, goed met pc's en val ik misschien toch net even wat meer op. Wat hebben jullie aan je cv gedaan om op te vallen?
ruitje schreef:SteffiiY schreef:Ik heb een halfjaar contract gekregen bij een internationale autoverhuurmaatschappij(reisbureau voor auto's).
Wel wisseldiensten(incl. nachtdiensten)
is ongeveer 40 minuten rijden vanaf me huis!
Gefeliciteerd!!! Halfjaar met uitzicht op vast of is het echt tijdelijk?