Het gaat 10 december al sneeuwen
Lekker, op zaterdag wanneer ik autorijles heb
Hopen dat die niet wordt afgezegd.Maar zal hele natte sneeuw zijn want er valt die dag ook zware regen en het is 3-6 graden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De moeder van mijn huisgenootje kwam langs en had wat kleine cadeautjes meebracht (jammetjes, hagelslagjes, kauwgom, chocoladeletter, kaarsje in de vorm van de kerstboom etc.) Echt super leuk en lief!! 
)
Bleg

Maar wel heel fijn dat je moeder dan de boodschappen gratis kreeg!wwr schreef:Leuke bikini!
Bij ons was vandaag de jumbo voor het eerst open. Dus toen gingen we even tellen, we waren de 6e in de rijMaar wel heel fijn dat je moeder dan de boodschappen gratis kreeg!
Nathalie leuk zeg!
Anders had ik mijn boodschappen wel vaker gratis gekregen. 

haha
allemaal luisteren om 12.05!! 
)
Gelukkig ben ik bijna in Rotterdam centraal 

Ik heb blauwe punten. Haar docher wou ook al heel lang zlk haar, maar geen enkele kapper verfde het zo. En hoe ik dit gedaan had en waar gekocht enzo. Vroeg ze ook of ik dat misschien naar haar dochter wou mailen, maar ze iwst het mail adress niet meer
haha 

) of dat ik te veel op enter druk als ik de bon wil hebben dan krijg ik rapport verzenden of rapport niet verzenden (net zoals op een gewone pc) en tja dan sluit hij alle programma's af. Ik heb het geluk dat ik dan kan switchen naar kassa 2 (draai vaak in m'n uppie kassa) en het werk daar gewoon doorzet 
?
Straks even langs m'n oude klas
)
) op piekuren draaien we met 2
maar meer kassa's hebben wij ook niet 
)