Op kamers wonen #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 20:28

laten we hopen dat het geen sneeuw wordt :+
Het gaat 10 december al sneeuwen := Lekker, op zaterdag wanneer ik autorijles heb :+ Hopen dat die niet wordt afgezegd.
Maar zal hele natte sneeuw zijn want er valt die dag ook zware regen en het is 3-6 graden :')

nathalie_v

Re: Op kamers wonen #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 21:27

Inderdaad laten we het hopen dat het géén sneeuw word!! Anders kan ProRail zijn werk niet doen :+

Net kwam 'de sint' langs :) De moeder van mijn huisgenootje kwam langs en had wat kleine cadeautjes meebracht (jammetjes, hagelslagjes, kauwgom, chocoladeletter, kaarsje in de vorm van de kerstboom etc.) Echt super leuk en lief!! :D
Dus onze avond is iets anders dan dat wij gepland hadden (wij wisten beide van niets :P )

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 22:27

Wat leuk :D

Nee ik wil ook nog geen sneeuw! Voor het plaatje is het mooi maar daarna al die vieze natte prut :P Bleg :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 22:51

Jaah wat uiteindelijk weer bevriest als het vriest, waardoor je om de meter onderuit vliegt :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:40

Sneeeeeuw<3

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:42

Wat ontzettend leuk zeg Nathalie!

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 00:19

Leuke bikini!
Bij ons was vandaag de jumbo voor het eerst open. Dus toen gingen we even tellen, we waren de 6e in de rij :P Maar wel heel fijn dat je moeder dan de boodschappen gratis kreeg!
Nathalie leuk zeg!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 08:49

wwr schreef:
Leuke bikini!
Bij ons was vandaag de jumbo voor het eerst open. Dus toen gingen we even tellen, we waren de 6e in de rij :P Maar wel heel fijn dat je moeder dan de boodschappen gratis kreeg!
Nathalie leuk zeg!

Die actie geldt niet als alle kassa's open zijn helaas :D Anders had ik mijn boodschappen wel vaker gratis gekregen.

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 09:11

O ja, dat hadden we nog niet bedacht :+

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 09:54

@wwr dank u :D

@Phylos jaa was echt super!!

Tja als alle kassa's open zijn en er staan er meer in de wachtrij als 4 (?) kunnen zij er niets meer aan doen dat het zo druk is en dus krijg je geen boodschappen gratis, anders zou ik namelijk vrijwillig op zaterdag ochtend boodschappen doen :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 11:12

Indd! Bij ons in de jumbo zijn er soms ook defecte kassa's (pin-automaat die het niet doet of dat het kassa-systeem storingen heeft), en die tellen dan ook niet mee.
Heeel veel mensen kennen die 4e wachtende in de rij-regel niet en beweren al dat ze 4e in de rij zijn als er bij 1 kassa 4 mensen staan en bij derest 1 of 2 :+
Vaak zeuren mensen ook dat we gewoon die bordjes van defecte kassa's weg moeten halen enzo, echt vervelend!
Hadden zondag een kassa open gegooid waar de pin het niet doet, nou dat was echt een hel! Ik moest achter die kassa zitten, hadden een bord neergezet bij die kassa dat je er niet kon pinnen, maar moet íedere klant die aan de kassa kwam staan, vragen of ze contant konden betalen. 9 van de10 keer konden ze dat dan niet en hadden het bordje niet gelezen xD Mjaah dan gaan mensen ook weer zeuren! Dus het is niet goed als er een bordje ' defect' neergezet wordt, maar als hij wel open gaat, is het niet goed omdat ze niet goed kunnen lezen. Gelukkig mocht k na 1,5 uur naar andere kassa, want dit ging gwoon niet :+

Enne als je 6e in de rij bent als niet alle kassa's open zijn, krijgt alleen de 4e in de rij gratis boodschappen, niet de 5e, 6e, enz....
Anders wordt het wel een mooie boel, dan gaat de hele winkel naar de kassa's en krijgen ze allemaal gratis boodschappen O:)
Vooral nu het vaak drukker is omdat een AH in de buurt daar in verbouwing is.

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 12:38

@1234 ik geloof dat jij bij de jumbo werkt :+ haha
maar dat is inderdaad bloed irritand als je een bordje hebt staan, je nog moet vragen of mensen contant kunnen betalen en dan van die onozele blikken krijgt haha.
Wij hebben ook regelatig pinstoring (in het hele dorp) dus ken de situatie heel goed!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 12:44

jups ik werk @ jumbo :')
Jaah een vrouw zei ook al: wat nou als er alleen nog maar met Pin betaald kan worden en er dan een pinstoring is :')

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 12:57

Haha, ja die opmerking heb ik ook erg vaak gehoord, en dan moet je vriendelijk blijven haha

ik ben net terug van de fysio en zit nu in de trein opweg naar thuisthuis, morgen theorie auto, ben benieuwd!

Werd net gebeld door radio 3fm of ik de middag wil openen bij gerard ekdom :-) allemaal luisteren om 12.05!!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 13:32

Wat moet je doen dan daarvoor Nathalie?
Heb het te laat gelezen

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 13:40

Is terug te luisteren :D

Wil jij de middag openen om 12.05 uur! Laat dan nu je naam en telefoonnummer achter op Effeekdom@avro.nl ovm GOEIEMIDDAG!

(even gekopieerd van de site!! :P)

Ik krijg nu een lunchbox opgestuurd kei gaaf!!

Zit ik rustig in de trein (met mijn tas op de andere bank, dit omdat ik bezig ben en ik regelmatig iets uit mijn tas moet pakken)
komt er een 'buitenlander' en die wil mijn tas pakken en op de grond zetten, begint ze te brabbelen in het turks (dat is niet mijn beste taal)
Zeg nog vriendelijk dat ze het kan vragen of ze hier mag zitten, ik vind het niet fijn dat ze aan mijn spullen zit

aaah en 'het' stinkt!!! dit gaat een lange reis worden :P Gelukkig ben ik bijna in Rotterdam centraal :)
aarghhhh ik ben geen racist hoor :+

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 13:46

Ja mensne die de taal niet spreken zijn nooit handig.... :P

Ik stond gisteren voor de liddl bij de fietsenstalling, komt er een vrouw naar mij toe die mijn haar mooi vond :P Ik heb blauwe punten. Haar docher wou ook al heel lang zlk haar, maar geen enkele kapper verfde het zo. En hoe ik dit gedaan had en waar gekocht enzo. Vroeg ze ook of ik dat misschien naar haar dochter wou mailen, maar ze iwst het mail adress niet meer :P haha

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 13:48

Oh echt stom btw het is toch 3fm?
ik heb de radio dus al vanaf 11 uur aan, maar om vijf voor 12 ben ik naar beneden gegaan om tosties te maken. Ik heb je dus net gemist!

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 14:12

Aaah arans dat is wel flauw hoor haha. Ja dat is inderdaad 3fm :-D

inderdaad ze zijn niet allemaal even handig, inmiddels sta ik op rdam ctr,, dat vind ik ook 3x niets. Zo veel rare en ongure types

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 14:41

Ha, ik werkte bij de C1000 en het gebeurde weleens dat overal het pin-systeem eruit lang, behalve bij ons. En dan kwamen alle mensen opeens pinnen bij ons. Er zaten namelijk nog een supermarkt en een aantal andere winkels naast. Kassa kapot heb ik een heel jaar maar één keer meegemaakt, en dat was na een kwartier weer opgelost. (Maar goed ook, want toen lag het hele systeem eruit en deed geen enkele kassa het meer.)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 14:48

Daar gaat de omzet omhoog :P

Ik heb ook 2,5 jaar in een supermarkt gewerkt, maar dat gelukig nooit meegemaakt. Wel genoeg andere rare dingen.

Ohja echt zo zielig. Bij ons op het werk dus ( die supermarkt) werken drie zussen van 16,18 en 20. Die oudste is ook HOKA en ze zijn allemaal heel aardig, en ook nu ik daar weg ben praat ik vaak ook met ze. Nu is hun moeder eergisteren plotseling overleden....

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 14:49

Oeee dat is ook erg vervelend..
Een kassa die het niet meer doet (tenminste niet meer wat jij wil) heb ik ook al eens gehad (eigenlijk heel vaak)
Als ik namelijk te snel ben ( ja dat kan echt :+ ) of dat ik te veel op enter druk als ik de bon wil hebben dan krijg ik rapport verzenden of rapport niet verzenden (net zoals op een gewone pc) en tja dan sluit hij alle programma's af. Ik heb het geluk dat ik dan kan switchen naar kassa 2 (draai vaak in m'n uppie kassa) en het werk daar gewoon doorzet :)

Wat is HOKA :+ ?
Dat is inderdaad wel heel sneu dat ze plotseling overleden is!!

Inmiddels heb ik na 3 kwartier wachten de trein naar Zeeland :) Straks even langs m'n oude klas :)
Laatst bijgewerkt door nathalie_v op 01-12-11 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 14:51

Hoofdcassière gok ik zo.

Bij onze kassa's moest je wel heel vreemde dingen gaan doen wilde je daar problemen mee krijgen.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 14:52

3 kwartier vertraging??

HOKA is hoofd casiere. oh misschien is het dan HOCA :P In je uppie op de kassa's? Whij stonden op ene doordeweekse avond vaak met z'n 2/3 te draaien. zaterdag met vaak alle 10/11 kassá open.

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 14:55

Nee bleek normaal te zijn (de trein rijd 2x in het uur en dat is om 55 en 33 :+ )
Normaal heb ik ook de trein in Barneveld op het hele uur (of om kwart over) en nooit op het halve uur, en veder ook niet naar gekeken

Ik werk in een Welkoop, dus vaak is het wel goed te doen (anders werk ik wel wat harder :P ) op piekuren draaien we met 2 ;) maar meer kassa's hebben wij ook niet :P

Hahahha ik zie het nu inderdaad HOofdKAsiere (oude spelling :D )