Voor de mensen die er daadwerkelijk een bedrijf van hebben gemaakt, welke bedrijfsaansprakelijkheidverzekering hebben jullie?
ChocooPrins
Geplaatst: 14-11-13 16:32
Binnenkort begin ik met de vooropleiding humane sportmassage. Zijn er nog die gaan beginnen of al begonnen zijn? (Ik ga de Happy-Athlete opleiding volgen in de toekomst, dus deze vooropleiding is een vereiste)
Er zijn genoeg leden die daar de opleiding hebben gedaan, misschien dat je zo iemand van hen kunt spreken
Askja
Geplaatst: 29-01-18 14:48
Ik heb de opleiding in Barneveld gedaan, afgelopen oktober heb ik deze afgerond. Ik kan de opleiding absoluut aanraden, zeer goede docenten en een goede combinatie van theorie (anatomie, biomechanica) en praktijk (massagetechnieken). Je leert naast observeren, palperen (onderzoeken dmv aanraken/voelen) en masseren ook veel over het bewegingsmechanisme van een paard, wat een gezond bewegingspatroon is en wat niet. Bijv. dat sommige kreupelheden niet altijd op het eerste gezicht duidelijk zichtbaar zijn, maar wel als je weet waar je op moet letten. Heel waardevol.