VERMIST!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Armaris

Re: VERMIST!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 21:38

Mag ik ook zielig wezen doen? :')
Motivatie ofwel Mots heeft me de hele dag bijgestaan op stage <3
Helaas besloot hij dat het gedaan was en is nu spoorloos :(

Morgen is ié weer om 7u maar kunnen jullie me helpen overtuigen dat hij nadien nog héél even blijft tot 20u?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 21:45

overhalen met koekjes wil wel, of als je het goed en duidelijk aanpakken wil is vastbinden een goed idee.. Als je hem naderhand loslaat, moet je Motivatie wel met iets paaien, anders vlucht ie naar het niet meer zo onbewoonde eiland, of duikt ie onder een kast/springt van de fiets af.. Dus als je hem hebt, concequent zijn!

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 22:29

Zo, tentamens zitten erop. :=
Inmiddels cijfer terug van praktijkopdracht á 8.5, dus da's fijn.. Geeft compensatie voor de k*tcijfers die ik ga halen voor m'n tentamen.. Heb vandaag gesprek gehad met slb-er voor faalangst & verwijzing naar psycholoog/externe hulpinstantie ervoor. := Stom stom stom. Gelukkig was ze wel heel begripvol..

Vanaf zaterdag tot en met dinsdagavond nog even hard aan de andere praktijkopdracht & dan zit dit blok erop.. Mán, wat ben ik alweer toe aan vakantie.

Hopelijk laat jullie motivatie (&geheugen) jullie wat minder in de steek.. :=

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:52

Hier gaat het helemaal geweldig! Vandaag even 10 studiepunten binnengesleept :D Ben zo blij!
Dinsdag nog even de laatste erin knallen en dan loop ik weer helemaal blij op schema :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:54

Sterkte en succes Ier! Nog eventjes doorzetten!!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 10:53

Hier was de motivatie heel even terug. heb al mijn Operationeel bedrijfs management opdrachten gemaakt en ingeleverd op me stage. Vandaag tijdens mn stage map laten aftekeken en dan richting school om het in te leveren . daarna me OP gaan afronden en dan ben ik al een heel eind ! whoepie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 14:28

Haha mooizo :P Gelukkig komen er steeds meer verhalen dat de motivaties aan het terug komen zijn, al is het maar voor even xD Gelukkig heeft mijn motivatie nog een paar dagen vrij, dus blijft ie voorlopig wel :)

Marktplaats heeft mijn advertentie verwijderd.. schijnbaar bood ik iets aan dat verboden was? -O-

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 14:32

Haha Spruitje, dat was toch een kléin beetje te verwachten, niet? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 14:56

Haha ergens wel, maar de hoop dat ze hem laten staan blijft er wel :P

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 15:39

Haha, mijn zus heeft ooit een advertentie geplaatst voor mij: leven gezocht, werd ook al snel verwijderd xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 16:27

Haha xD Die is ook mooi :') Lijkt me niets om marktplaats bij te houden, alle binnenkomende advertenties te moeten bekijken en beoordelen of deze weg moeten of niet.. Marktplaats-humorloos

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 16:35

mijne is weg -O- zodra ik onregelmatige werkwoorden begon op te dreunen was hij weg en nu zit ik dus niks te doen :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 16:37

De mijne was net met haren stijlen echt heel erg aanwezig, helaas.. hij is weer bij iemand anders op visite..

*Vriendlief heeft hem gejat want die staat heel enthousiast af te wassen := *

pauline_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 16:40

hahahaha mijne is ook weg... morgen 2 toetsen dus komt niet echt van pas dat ze net nu is weggelopen....

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 18:16

Ik ben ook op zoek! Ben het hele weekend (en de 3 weken daarvoor iedere avond) al aan het leren voor m'n toets van morgen, maar hoe vaker ik naar die sommen kijk, hoe vaker de moed me in de schoenen zinkt...

Maargoed, ik ga er gewoon nog even tegenaan, en we zien het wel!

Mocht er hier nog een financieel deskundige rondlopen: [STW] Financial management hulp gezocht

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:14

Tsja veerle.. je moet je MOTS ook niet delen met vriendjelief..

Ik heb MOTS voor mij alleen, maar helaas was hij wederom vertrokken vanmiddag, gelukkig is hij nu weer terug en ben ik eindelijk mijn 2e laptop network drivers aan het geven..

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:19

een schoteltje melk neer zetten wil ook wel eens helpen en wat dubbel chip chocolade koekjes wedden dat ze terug komen!!!!

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:39

Mijn motivatie is ook weg :oo wie helpt hem zoeken hij moet ergens in Utrecht achtergebleven zijn, bij de Vondel laan waarschijnlijk maar dit is niet zeker, goeie tips om hem terug te lokken?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 23:31

Koekjes en lieve woordjes..

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 23:54

Hoewel Motivatie bij mij vorige week nog spoorloos was, is hij spontaan teruggekomen omdat mijn toetsweek donderdag is begonnen! *\o/* Vandaag is hij ook superlief geweest, wel onder voorwaarde dat ik mezelf voor 12 uur zou bannen. Alleen vanavond wilde hij niet meer zo, maar dat heb ik maar geaccepteerd . :')

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 10:39

Had ik motivatie gister weer te gast, zo is hij ook weer richting de zon vertrokken! Ik moet de hele dag aam de studie met een korte onderbreking om te rijden.. Hij/zij/het? helpt me voor geen ene meter :\

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 11:01

Mijn mots is volledig aanwezig! :D ik kan zomaar eens mn bed uitkomen!

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 13:25

De mijne is weer gevlucht hoor... Heb alleen nog een banaan om m meet terug te lokken maar dat werkt niet echt :( Het begon vanmorgen zo goed en toen ineens was hij verdwenen. Ik wil de locatie van het tropisch eiland wel weten...

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 14:37

Heb ik eindelijk de motivatie om iets te gaan doen staat de planner voor het volgende blok nog niet online :')

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 16:34

__PrinCes schreef:
Heb ik eindelijk de motivatie om iets te gaan doen staat de planner voor het volgende blok nog niet online :')

Zoiets vergelijkbaars heb ik ook regelmatig last van. Wacht maar... als die wel online staat is je motivatie ineens weer nergens te bekennen. :+ Alsof hij dan zegt: "Ja, nu doe ik het neit meer!"