) geeft. Nou vroeg een leerling: 'Maar meneer, waarom waren er vorig jaar dan alsnog leraren op het gala?'
Zegt de leraar: 'Midlifecrisis ofzoiets...?
' Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) geeft.
' Nemurin schreef:Ik zat gisteravond bij een symposium en twee van de lezingen werden door een bij ons welbekende docent gegeven. Bijna niemand mag haar, sociale vaardigheden zijn ver te zoeken...
Dus ik zat dat zo aan de vriendin naast mij te vertellen. Ineens een dierenarts (medewerker van de faculteit, weet ik niet, had d'r nog nooit gezien) in de stoel aan mijn andere kant "Ja ik mag haar ook niet hoor! Ben blij dat de studenten het ook merken. Ze kijkt altijd zo eng!"

! '

?
als het een echte gaap is waar je niks aan kan doen, oke. Maar doe je een overdreven geeuw met spectaculaire effecten en de boodschap: ik weet niet wat je me probeert wijs te maken maar je bent dodelijk saai... Tja
.
Zitten we midden in een verhaal over translaties, is hij ineens stil, begint ie:
zo geweldig
En als iedereen ging lachen ging het ongeveer zo GROW-UP gevolgd door een stap en een pen tegen het raam gewoon standaard ''O wat mis ik dat mens hahahah