Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Navanja schreef:Fuzzy, misschien is het een idee dat je meteen ergens laat zien wat voor producten je hebt. En misschien ligt het aan mij hoor :p maar je "must haves". Wat zijn dat?
Remy schreef:Joyce, wat had je aan je vorige site gedaan om je eerste klanten te krijgen, qua promotie etc?
Heb je al gedacht aan google ads oid?
Zidore schreef:ik heb even gekeken maar ik vind (zelf) op een webshop juist fijn dat ik op 1 pagina veel spulletjes zie, kan ik kijken waar ik zin in heb. Bij jouw site moest ik ver doorklikken en al veel over dingen nadenken voordat ik plaatjes zagweet natuurlijk niet hoe je vorige site er uit zag, maar dit viel me op.
11AFotograaf schreef:ff een vraagje tussendoor: Is een jaarrekening verplicht om te hebben als eenmanszaak?
Ik heb vandaag die van mij van 2010 binnen gekregen zonder dat ik wist dat ie er aan kwam... Hij ziet er behoorlijk duur uit en ben ook bang dat ie dat is, dus wil ff weten of het een verplicht iets is, zodat ik mijn boekhouder hierover kan aanspreken.
pmarena schreef:Ik vind ook niet dat je veel hoeft te klikken hoor op je site , vind hem wel fijn opgezet
Lekker simpel het dier aanklikken , dan de productgroep... vind alleen het aantal artikelen nog wat beperkt.
11AFotograaf schreef:Ff snel een reactie vanaf m'n telefoon. Ik heb deze jaarrekening 'gekregen' van mijn boekhouder en het is de eerste keer dat ik er 1 zie omdat 2010 mijn eerste volledige jaar was. Ben nu net 2 jaar bezig
ik heb idd geen grafieken, maar gewoon veel rijen met cijfers... Ik had dit eigenlijk niet verwacht, aangezien mijn IB in maart al opgestuurd was...
cissy schreef:pmarena, gewoon zorgen dat er genoeg water in zit en regelmatig de haren uit het motortje vissen scheelt ook enorm!
joyce2 schreef:@Pmarena: Tsja, helaas nog niet voldoende budget om de boel rete vol met producten te stoppen, maar er word stukje bij beetje aan gewerkt! Dat is soms wel een nadeel van alles uit eigen voorraad moeten leveren...