Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

timokyana schreef:Mag ik vragen hoe jullie het gedaan hebben met een logo ontwerp?
hebben jullie eerst een aantal voorbeelden laten opsturen met een gemaakt logo?
XoNo schreef:Ik train op locatie, en heb geluk dat ik binnen een straal van 8 km hiervandaan 2 fokkers/klanten heb die een of meerdere paarden bij mij in training willen hebben. Nu heb ik drie paarden in training, en samen met mijn eigen twee paarden is dit voorlopig meer dan genoeg, ik wil ook nog tijd over houden voor mijn zadelpasservice en zadelmakerijLivvy: klopt, heb ik ook!Hoeveel trainingspaarden neem je aan? Rijd je ze op locatie of komen ze bij jou locatie (of iets wat je huurt?) te staan?
Zeker als je er ook nog andere dingen naast hebt
Hier staat in de planning om deze zomer de stallen te verbouwen en dan heb ik 4 stalletjes in totaal. Vind ik een mooi aantal
(en dat moet zo blijven).

) Gefeliciteerd Suelza!
Heb zelf op het moment ook een vosbonte in training staan, maar die ziet er meer grijs uit op het moment
Yucca schreef:Maakt het voor de klant uit dat of ze met een bedrijf van doen hebben of een hobbyist? Zo zit ik nu even te denken, want daar zou je ergens dan je voordeel uit moeten halen...
Na-apen gebeurd overal helaas...je zult dan zelf steeds weer met iets nieuws moeten komen, je kan het ze moeilijk verbieden na te apen.
henla_tent schreef:De trend is inderdaad dat er veel hobbyisten zijn die alles goedkoper aanbieden als bedrijven. Zij hoeven er vaak niet van te leven en hebben het gewoon als leuk zakcentje.
Lovepaints schreef:De meeste hobbyisten zijn op de lange termijn geen concurrenten. Denk ik.
irritantje schreef:tja sommige wel sommige niet.
en laten we eerlijk zijn als je iets gaat kopen, dat je zelf ook kijk waar voordeligste is.
je bent immers geen dief van eigen portomoneee.
Suelza schreef:Gefeliciteerd!Gisteravond is hier nog net een lentebloempje geboren
"Nee, geen interesse" "Kunt u mij vertellen waarom u geen interesse heeft?" "Nee, goedemiddag!".