Een jaar High-School (deel2)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 15:31

Chrissy_ schreef:
Fleur_Laura schreef:
Oh Karin deden ze dat hier maar :') Hier is het alleen maar grinden/dryfucking en als je met een jongen danst is dat alleen maar tegen hem oprijden :P

Mooie foto Hannah!
Leuk dat je het naar je zin hebt thuis Melanie :)
Zaterdag was homecoming, dus daar heb ik de mooie danskunsten van mijn klasgenoten ook weer aan mogen kijken :+

_O- _O-

ik dacht eigenlijk dat die preutsheid e.d. overal in Amerika een beetje heerste :))

Waar zat jij ook alweer? :)

Haha nou hier zeker niet! Ik zit in Maryland (voor degene die niet weten waar dat ligt want dat wist ik ook niet :P Het is precies in het midden aan de oostkust)

Aster wat fijn dat alles toch nog goedkomt! :D

Voor de dresscode op scholen hebben wij hier een speciale 'indexcard', dat is dat je bij je knie kan houden, en dan is er een pijl tot waar je broekje moet komen (ook als je zit) haha :P Dan moeten we perse iets met mouwen aanhebben en als je je handen onder je oksels doet naar voren, dat is hoe ver je shirtje mag zitten hahaha

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 17:04

oh god dat lijkt me vreselijk :=

maar misschien ook wel begrijpelijk aangezien sommigen er anders iets te korte dingen aantrekken :')

miccamaaike

Re: Een jaar High-School (deel2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 17:59

Was ik ook weer eens!
Was t topic kwijt geraakt nadat de vorige dicht was gegaan, maar ik geloof dat er heel wat is gebeurd! Heb niet alles gelezen nog...

Melanie, dus toch naar huis gegaan! Kan me wel een beetje indenken hoe je je voelde, ik woonde ook echt in een gehucht :+ maar ik zat wel het hele jaar bij de dramaclub dus ik vermaakte me wel na school en ik had daar 1 echt goede vriendin, een Amerikaanse die daar zelf ook maar voor 1 jaar zat (senior jaar) dus daar heb ik wel echt heel veel geluk mee gehad, kon het echt super goed met haar vinden :) maar dat geluk moet je dus maar net hebben.
Lekker iig dat ze zo snel hebben kunnen regelen dat je naar huis kunt. Nu weer lekker met de paardjes bezig dus!

Aster, jij al iets gehoord? Is las dat ze bezig zijn iets anders voor je te zoeken?

Verder heb ik niet zo goed bijgelezen, maar zal t een beetje beter gaan bijhouden :)

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:29

Ja, er is hier 1 dikke oorlog aan de gang tussen gastgezin, ouders, engelse EF, nederlandse EF. Er lijkt maar geen oplossing te komen. Ze bellen me allemaal elke keer. Ze liegen, roddelen enz enz. Word helemaal gestoord hier.

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:29

Ohja, Finse EF komt zich er ook nog maar even mee bemoeien + ouders van mijn gastzusje. Vandaag hysterisch huilend mijn vader aan de lijn gehad en dit kan echt niet langer meer! Als ze voor volgende week niet met een oplossing komen ga ik naar huis.

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:46

Oh mèn :oo dit lijkt zich allemaal wel ver te escaleren! Hopen dat dit snel goedkomt!!

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:53

Jeetje meis!! Veel sterkte en succes ermee.... en wij toen in het vliegtuig maar zeggen dat er vrij weinig fout zou kunnen gaan als we Londen maar veilig zouden halen.. Balen zeg :\

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 07:23

Belachelijk! Ik had geld terug geeisd of wat dan ook !
Heel veel sterkte meis!!!!

Ondertussen gaat het hier heeel goed! Heerlijk weer, gister was het 26 graden!!!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 23:56

Meelezer hier, Aster, ik wil je even een hart onder de riem steken. Wat vreselijk zonde dat je niet dezelfde indruk hebt van Engelsen als ik. Ik weet niet of het dan typisch London was, of omdat de mensen in mijn geval ouder waren, maar ik heb het geweldig gehad. Heel veel sterkte nu!!!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 00:02

jeetje Aster wat naar zeg :(:)

En idd Lieveli, ik dacht idd te lezen dat jij echt een super tijd hebt (gehad?). Aster, je hebt het gewoon echt niet getreft :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 00:11

gehad inderdaad, ik ben sinds queensday weer hier, en ik wil wel heel graag weer terug, maar ik wil hier studeren

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 09:05

Jeetje Aster, het is echt helemaal uit de hand gelopen zo te lezen! Hoop voor je dat er nog een oplossing gaat komen :(:)

En heee, gefeliciteerd Mel! :D

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 09:25

Aster, wat ontzettend balen zeg! Inmiddels al mee rnieuws?

Ladylay, 26 graden dat klinkt heeeeeerlijk!! Ik heb echt ernstige opstartproblemen hier elke dag... doe mij ook maar weer zomer!

Melanie, gefeliciteeeeeeerd!!!

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 09:39

ladylay schreef:
Ondertussen gaat het hier heeel goed! Heerlijk weer, gister was het 26 graden!!!

Ik vind het ook leuk om je blog te lezen. Een stille meelezer :o
Leuk om te lezen wat je meemaakt en vooral wat er allemaal anders is in vergelijking met NL.

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 10:09

Bedankt allemaal!

Het is inderdaad helemaal uit de hand gelopen. Mijn vader geeft niet zomaar op en EF ook niet. Mijn vader dreigt naar allemaal instanties te gaan met ons verhaal. Iedereen is boos en beloofd mooie dingen maar er gebeurt niks!!

Gister weeeer een gesprek gehad met Nederlandse ef! Zij hadden ons samen (gastzusje en ik) een echt gezin beloofd. Ik ben deze week 2 dagen niet naar school geweest omdat ik me zo poedersuiker voelde en daar hebben we nu dus heel veel problemen mee! Dat heeft hun prioriteit, terwijl wij alleen maar zitten te huilen!
Daarna een gesprek gehad met lokale coördinator, zij zegt dat het beste wat ze ons kan bieden is allebei naar een andere alleenstaande vrouw en op dezelfde school blijven! Van k*t naar nog k*tter dus! Hoe kan ik ervoor kiezen het enige lichtpuntje hier op te geven? Ik gelijk mijn vader opgebeld en gesmeekt of ik naar huis mag.. Maar hij wil er nog wat uit proberen te halen en m'n moeder wil dat ik hier blijf.

Hoe hebben ze ons ooit bij die debiel kunnen plaatsen. 2 jaar naar uitgekeken.. Zit nu op school en mijn ogen zijn nog dik van al dat janken gister. Het enige wat ik wil is naar huis!

Iedereen zit nu met elkaar heen en weer te bellen, ruzie maken, hoge baas van ef vindt ons maar zeikerds die spijbelen van school enz. Geld terug geven gaan ze niet doen en iets anders ervoor in de plaats ook niet.
Heb me nog nooit zo slecht gevoeld!

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:48

JA HOOR, kom ik thuis, ligt er een officiële waarschuwing van EF dat ik niet naar school ben geweest. Alsof ik spijbelde. Ik kon niet gaan, omdat ik alleen maar lag te huilen dankzij HUN tekortdoen.
Dat is het enige waar ze nu aan kunnen denken. Nou ze kunnen de pot op.

Alle goede woorden die ik ooit over EF heb gezegd trek ik hierbij in.
Zaterdag ga ik naar huis. godzijdank

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:56

Niet naar school gaan zonder afmelden is spijbelen, of je nou huilt of winkelt in de tijd. Fijn voor je dat het zaterdag klaar is, maar ik vind wel dat je, en dit zeg ik echt niet om vervelend te doen, een beetje opgeeft. Ik denk dat het nu ook niet meer goed zal komen, maar ik vind je houding behoorlijk negatief, meteen vanaf het begin al, en dat is zonde, want dan kun je er ook niet overheen stappen en er iets positiefs van maken.

Ik geloof echt niet dat iedereen op die school een hekel aan je heeft, sorry.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:56

Jeetje Aster, wat een belachelijke organisatie!
Ik denk dat t een prima organisatie is zolang alles goed gaat, maar zodra iets dus niet goed gaat geven ze niet thuis. Jeetje wat onzettend k*t voor je dat het jaar waar je zo'n zin had in zo'n anti climax moet eindigen!
Fijn dat je naar huis kunt! Ik zou het hier alleen niet bij lagen, in principe zijn zij in gebreke gebleven dus ik zou proberen een deel van het geld terug te krijgen. Ze vragen er flink wat voor, dus mag jij verwachten dat ze er ook wat voor terugdoen. zonde dit!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 16:58

MarcoBorsato schreef:
Niet naar school gaan zonder afmelden is spijbelen, of je nou huilt of winkelt in de tijd. Fijn voor je dat het zaterdag klaar is, maar ik vind wel dat je, en dit zeg ik echt niet om vervelend te doen, een beetje opgeeft. Ik denk dat het nu ook niet meer goed zal komen, maar ik vind je houding behoorlijk negatief, meteen vanaf het begin al, en dat is zonde, want dan kun je er ook niet overheen stappen en er iets positiefs van maken.

Nou eh volgens mij speelt dit al maanden en heeft Aster ook al maanden geprobeerd er het beste van te maken, dus dit vind ik te kort door de bocht! Ik vind juist dat ze heel hard heeft geprobeerd er wat van te maken, ze heeft maanden in een rot situatie gezeten!

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:02

MarcoBorsato schreef:

Je reactie heeft me echt heel veel pijn gedaan. Waar vat jij uit op dat mijn houding negatief is? Van mijn paar posts op bokt?
Ik zit hier al die maanden het er het allerbeste van de maken! Mijn gastmoeder heeft nog nooit naar me omgekeken of zelfs iets voor me gekocht als drinken of beleg. Alsjeblieft zeg dit soort dingen niet als je de situatie niet helemaal kent want dit doet echt pijn.

Daarbij komt dat de school op de hoogte was van de situatie en ik eerlijk heb gemeld waarom we er niet waren en er van hun kant ook totaal geen probleem was. We zijn om de tafel gaan zitten om een oplossing te zoeken maar beide toegegeven dat die er gewoon niet is.
Laatst bijgewerkt door Stitatio op 20-01-11 17:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:03

miccamaaike schreef:
MarcoBorsato schreef:

Nou eh volgens mij speelt dit al maanden en heeft Aster ook al maanden geprobeerd er het beste van te maken, dus dit vind ik te kort door de bocht! Ik vind juist dat ze heel hard heeft geprobeerd er wat van te maken, ze heeft maanden in een rot situatie gezeten!

Dankje, zo zie ik het inderdaad ook. Elke keer weer geprobeerd er met goede moed in te gaan. Maar het houdt ergens op.

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:04

MarcoBorsato schreef:

niet om het erger te maken, maar ik vind dit ook een erg rare reactie!
Vond juist dat ze er vanaf het begin opvallen positief instond! Telkens wanneer het niet goed ging probeerde ze het positieve van haar gastgezin in te zien, dat vond ik onwijs knap want ik weet niet of ik dat had gekund!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:06

Ik begrijp lieveli haar invalshoek eigenlijk heel goed.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:07

Aster_ schreef:
MarcoBorsato schreef:

Je reactie heeft me echt heel veel pijn gedaan. Waar vat jij uit op dat mijn houding negatief is? Van mijn paar posts op bokt?
Ik zit hier al die maanden het er het allerbeste van de maken! Mijn gastmoeder heeft nog nooit naar me omgekeken of zelfs iets voor me gekocht als drinken of beleg. Alsjeblieft zeg dit soort dingen niet als je de situatie niet helemaal kent want dit doet echt pijn.

Ja ik haal het uit je posts op bokt. En ik weet alleen de dingen die je hier vertelt, daar baseer ik me op. En ja, ik had ook niet echt een leuke hostmom, eentje met anorexia dus ook bij ons was geen eten. Maar je moet roeien met de riemen die je hebt, en ik kocht dan zelf maar wat.

Ik lees trouwens je blog, daar kom je wel heel enthousiast over, ook dat je met andere studenten dingen onderneemt. Hoe is dat dan nu?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:11

Laten we hiet niet met modder gaan gooien, blijkbaar hebben we hier verschillende meningen over en Aster heeft al aangegeven dat het haar pijn doet dat jullie zulke uitspraken doen. Zij heeft voor haar (en mijn) gevoel alles gegeven en is er nu dus klaar mee, steun haar liever in haar keuze dan nu dit soort dingen te gaan lopen zeggen, dat maakt haar keuze er echt niet makkelijker op.