Had net de medische keuring. Kreeg een positief advies! Nou moet ik ook zeggen dat ik het allemaal niet zoveel vond voorstellen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Abercrombie schreef:Toen bij mijn sporttest deed er een meid mee die ook flink overgewicht had, en ze was net binnen de tijd, wierp zichzelf echt als een tijgerin tegen die kast aan en rolde er overheen. Maar ze was wel door.
denk niet dat het een heel groot probleem is tenzij het je conditie in de weg zit.
Susyb schreef:Abercrombie schreef:Toen bij mijn sporttest deed er een meid mee die ook flink overgewicht had, en ze was net binnen de tijd, wierp zichzelf echt als een tijgerin tegen die kast aan en rolde er overheen. Maar ze was wel door.
denk niet dat het een heel groot probleem is tenzij het je conditie in de weg zit.
Nouja dat is zeker niet zo..heb wel conditie en doorzettingsvermogen dus daar zal het niet aan liggen..
vlaatjee schreef:Ik ben ook echt niet de slankste hoor, volgens de normen heb ik geen overgewicht, maar er zou best wat af kunnen. Maarja, heb t ook gewoon gehaald, duss.. Komt wel goed joh!
ben daar in ieder geval al wel voor begonnen te trainen dus hopelijk val ik ook nog wel wat af..