Heb echt heel veel nieuwe mensen leren kennen en het was gewoon heel gezellig! (grotendeels dan, maar het 70 meiden en 2 jongens is dat ook best wel moeilijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phylos schreef:Wineds, zou jij kunnen vertellen of je ook uitleg moet kunnen geven bij die schilderijen? Bij die foto's staat soms hele uitleg, bijvoorbeeld dat joligheid van kinderen die is afgebeeld duidt op dolle dwaasheid en dat druiven bijvoorbeeld wijzen op de vruchbaarheid van het gezin
Mareska schreef:Ik kom ook eventjes in het topic kijken. Ik ben dit jaar begonnen aan de master Orthopedagogiek, zit nu in het pre-master jaar! Ik zit in Utrecht op de UU (psst ben ook op zoek naar een kamer) en heb vanavond pas m'n eerste hoorcollege.
Zijn er hier nog meer PW-ers die aan de UU studeren?
Anneert schreef:Dankje
Welk jaar zit jij en welke richting kies je?
Als je tenminste PWO studeert in Nijmegen, maar daar ga ik wel vanuit als je hier post
Corelli schreef:Anneert schreef:Dankje
Welk jaar zit jij en welke richting kies je?
Als je tenminste PWO studeert in Nijmegen, maar daar ga ik wel vanuit als je hier post
Ik heb twee jaar PWO gedaan, maar ben nu gestopt omdat ik klaar was met boeken lezen haha! En ik zou gezin en gedrag kiezen en de stage is dan rollenspellen doen met mede studenten en dat is niet helemaal mijn idee van stage lopen
Ik ga nu MWD doen op de HAN en door mijn P en mijn 8 voor BPKVkan ik nu daar in het tweede jaar instromen