Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
thaampjee schreef:Hier pas ik ook wel goed tussen volgens mij...
Ik zit nu in het 3e jaar van de Havo, ik heb het eerste jaar havo/vwo gedaan, had toen gymnasium advies![]()
natuurlijk niet gedaan, moest ik nog meer doen voor school, daar had ik geen zin in! dus nog maar een jaar Havo/vwo.
En nu op de Havo, lekker beschamend...
Kan echt niks doen meer voor school, alles loopt ui op Bokt, hyves of Msn, en natuurlijk m'n pony!
Moet binnen kort ook m'n profiel keuze maken maar heb geen idee wat ik moet!
wilde eerst Politie doen, maar dan weet ik niet wat voor profiel je daar het best voor kunt hebben!
Of ik wilde dierenarts doen maarja, daar moet je weer 6 jaar voor leren..
Ps.. nog een vraagje voor de mensen hier, weet iemand wat het verstandigste profiel is als je nog niet weet wat je wilt??
Ben nu lekker een week vrij, dus m'n school boeken ook!![]()
![]()
Succes iedereen met de examens(wordt nog wel een drama bij mij!)
thaampjee schreef:Hier pas ik ook wel goed tussen volgens mij...
Ik zit nu in het 3e jaar van de Havo, ik heb het eerste jaar havo/vwo gedaan, had toen gymnasium advies![]()
natuurlijk niet gedaan, moest ik nog meer doen voor school, daar had ik geen zin in! dus nog maar een jaar Havo/vwo.
En nu op de Havo, lekker beschamend...
Kan echt niks doen meer voor school, alles loopt ui op Bokt, hyves of Msn, en natuurlijk m'n pony!
Moet binnen kort ook m'n profiel keuze maken maar heb geen idee wat ik moet!
wilde eerst Politie doen, maar dan weet ik niet wat voor profiel je daar het best voor kunt hebben!
Of ik wilde dierenarts doen maarja, daar moet je weer 6 jaar voor leren..
Ps.. nog een vraagje voor de mensen hier, weet iemand wat het verstandigste profiel is als je nog niet weet wat je wilt??
Ben nu lekker een week vrij, dus m'n school boeken ook!![]()
![]()
Succes iedereen met de examens(wordt nog wel een drama bij mij!)